رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشریح کرد؛

برنامه‌های توسعه محور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری

مهندس «علیرضا تابش» گفت: عمده برنامه‌های ما در سال ۱۳۹۸ بازسازی‌های گسترده‌ای بود که انجام شده و ادامه این اقدامات هم در سال جاری دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ - 08April 2020

برنامه های توسعه محور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاریبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مهندس «علیرضا تابش» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در  گفت‎وگویی اظهار داشت: ما هر ساله روز ۲۱ فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن به فرمان تاریخی امام راحل (ره) را جشن می‌گرفتیم و برنامه‌هایی را ترتیب می‌دادیم تا ضمن زنده کردن یاد و خاطره امام (ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فعالیت‌های سال قبل را نیز با حضور مدیران کل و روحانیون نمانیده رهبری مرور کنیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: این برنامه‌ها با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های بهداشتی به وقت دیگری موکول شده و صرفاً با بیان فعالیت‌های بنیاد از طریق رسانه‌های مختلف، مردم را در جریان اقدامات پر خیر و برکت چهل ساله این بنیاد قرار خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه کلیه برنامه‌های ما در این راستا مجازی برگزار خواهند شد گفت: ما هیج تجمعی نداریم چراکه در این شرایط حساس مسئولیت داریم و امیدواریم به زودی از این وضعیت نجات پیدا کنیم.

تابش با اشاره به برنامه‌های توسعه محور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری عنوان کرد: عمده برنامه‌های ما در سال ۱۳۹۸ بازسازی‌های گسترده‌ای بود که انجام شده و ادامه این اقدامات هم در سال جاری دنبال خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با یادآوری آسیب دیدیگی بسیاری از منازل مردم در اثر سیل ابتدای سال گذشته گفت: ما بازسازی حدود ۸۰ هزار واحد تعمیری را به اتمام رساندیم و حدود ۶۰ هزار واحد احداثی داشتیم که ۳۰ هزار واحد آن در اثر سیل تخریب شده بودند و مابقی هم جنبه توسعه‌ای و نوسازی داشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: ۲۵ درصد بازسازی‌ها و احداث منازل در ۲۲ استان باقی مانده بود که به سال جدید موکول شد و قرار بود در ابتدای سال جاری این کار را به اتمام برسانیم، اما امیدواریم در سه ماهه نخست به اتمام برسد.

تابش همچنین از انجام اقدامات عمرانی در ۹۴۲ روستای سیل زده کشو با تخصیص اعتبار ۷۴ میلیارد تومانی سخن گفت و افزود: این کار در حال حاضر به دلیل شرایط کرونا تا حدودی متوقف شده است، اما در عین حال کار‌ها رو به پیشرفت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز به کار نیرو‌های بنیاد برای احداث ۳ هزار واحد مسکونی و تعمیر ۱۵۰۰ واحد در اثر وقوع زلزله در سراب و میانه آذربایجان بیان کرد: سیل عظیم در سیستان و بلوچستان نیز خسارات زیادی وارد کرد و حدود ۱۶ هزار واحد احداثی و ۸ هزار واحد تعمیری برآورد شده که تامین اعتبار همه آن‌ها انجام گرفته و وام مردم هم در بانک‌ها آماده شده است.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها