مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد؛

تبدیل خانه‌های هلال احمر به کارگاه‌های تولید ماسک و اقلام بهداشتی در خوزستان

علی خدادادی گفت: در حوزه معاونت داوطلبان با کمک حرکت‌های جهادی، اوقاف و سایر نهادها، خانه‌های هلال احمر را برای واحد‌های تولید ماسک، گان و شیلد اجرایی کرده است.
کد خبر: ۳۹۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ - 09April 2020

تبدیل خانه های هلال احمر به کارگاه های تولید ماسک و اقلام بهداشتی در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، «علی خدادادی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در حاشیه بازدید استاندار از کارگاه تولید ماسک جمعیت هلال احمر استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هلال احمر در راستای برنامه‌های متنوعی که ستاد مرکزی مقابله با کرونا بر عهده آن گذاشته شده است گام‌هایی را برای مقابله با این بیماری در حوزه‌ها و معاونت‌های مختلف برداشته است.

وی افزود: در حوزه معاونت داوطلبان با کمک حرکت‌های جهادی، اوقاف و سایر نهادها، خانه‌های هلال احمر را برای واحدهای تولید ماسک، گان و شیلد اجرایی کرده است که در ۱۰ مرکز برای تأمین نیاز افرادی که در خط مقدم مقابله با ویروس هستند، تولید و توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: برای مقابله با این بیماری و برنامه‌های پیشگیرانه‌ای که وجود دارد «فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند» به طور معمول انجام می‌شود که افراد با رعایت بهداشت فردی، دوری گزینی و حضور نداشتن در اجتماعات در ابعاد مختلف زمینه‌ی این فاصله‌گذاری را فراهم کنند که باعث قطع تکثیر زنجیره ویروس می‌شود.

خدادادی تصریح کرد: اقشار آسیب‌پذیر فراوانی وجود دارند که در ارتباط مستقیم با افراد بیمار هستند؛ این افراد باید از حفاظت فیزیکی لازم برخوردار شوند که تهیه گان و ماسک برای این افراد با توجه به شرایط کشور می‌تواند گام مؤثری در کاهش انتشار بیماری باشد که ما امروز در بازدیدی که استاندار از این کارگاه‌های تولیدی داشته است و حمایتی که از این حرکت‌ها شده، امید می‌رود با جلب مشارکت خیرین بتوانیم این امر را توسعه دهیم که گام دیگری در راستای مبارزه با انتشار این بیماری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها