وردیانی به دفاع پرس خبر داد

روایت مقاومت رزمندگان همدانی در "تپه مجاهد" منتشر می‌شود

نویسنده کتاب "متخصص" گفت: در حال نوشتن داستانی در خصوص، عملیات بازی‌دراز و تپه مجاهد هستم که پس از پایان یافتن نگارش آن از سوی انتشارات "روایت فتح" منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹ - 21January 2015

روایت مقاومت رزمندگان همدانی در

ابوالقاسم وردیانی نویسنده کتاب "متخصص" در گفتوگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار کرد: در حال نوشتن داستانی در خصوص، عملیات بازیدراز و تپه مجاهد هستم که پس از پایان یافتن نگارش از سوی انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد.

وی افزود: تپه مجاهد، تپهای میان سرپل ذهاب و قصر شیرین است. پس از انجام عملیات بازی دراز، عراقیها سعی میکنند از جاده مواصلاتی بین سرپل ذهاب و قصر شیرین به داخل نفوذ پیدا کرده و سرپل ذهاب را به تصرف در آورند.

وردیانی تصریح کرد: رزمندگانی که از عملیات بازی دراز برمیگشتند در تپهای که در آن جا بود و بعدها "تپه مجاهد" نام گرفت، برای دفاع حضور یافتند.

نویسنده کتاب "متخصص" خاطر نشان کرد: حدود 50 نفر از بچههای سپاه همدان به مدت 24 ساعت در مقابل 4 گردان پیاده و یک گردان تانک عراقی مقاومت کردند.

وی بیان کرد: مصاحبههای بازماندگان این مقاومت را مطالعه کردم و سپس به نوشتن پرداختم. این مقاومت، یک حماسه کم نظیری است که کمتر به آن پرداخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار