بعد از اقامه نماز جمعه؛

تظاهرات سراسری اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص) برگزار می‌شود

تظاهرات سراسری اعتراض به هتک حرمت ساحت قدسی پیامبر مهربانی و عطوفت، حضرت محمد مصطفی (ص) بعد از اقامۀ نماز جمعه این هفته در تهران و سرا سر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ - 21January 2015

تظاهرات سراسری اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص) برگزار می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی اهانت بی شرمانه و غیر اخلاقی و ضد انسانی به ساحت مقدس پیامبر صلح و دوستی، با صدور اطلاعیه فراخوان عمومی، ضمن دعوت از ملت محمدی و عموم مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی عمل ننگین اهانت گستاخانه غرب را نشان از اوج درماندگی استکبار و صهیونیستها دانست.

متن این اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

در حقیقت غرب در برابر منطق مستدل، مستند و حقانیت اسلام پاسخی ندارند و از این رو است که دست به چنین اقدامات نابخردانه و تأسف بار میزنند. حرکت خصمانه و بی شرمانۀ اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مهر و رحمت، قلب تمامی آزاداندیشان جهان را جریحه دار کرد.

امروز مستکبران نسبت به فراگیری و گسترش اسلام در جهان هراس دارند و چون هیچ منطقی برای مقابله با اسلام ندارند لذا به رفتارهای غیرانسانی و غیراخلاقی که توهین به مقدسات ملل است، متوسل شدهاند.

این حرکت نابخردانه از سوی کسانی انجام شده،که خود را مدعی دموکراسی و حقوق بشر و آزادی میدانند، در صورتی که هیچ ارزشی نسبت به  اصول اولیه اخلاقی و انسانی قائل نیستند.

در پایان این اطلاعیه دعوت و فراخوان عمومی بیان شده که ملت محمدی و ولایی ایران اسلامی، همراه و همدل با سایر مسلمانان جهان، با حضور پرشور، آگاهانه، گسترده  و بصیرتمند خود در تظاهرات سراسری اعتراض آمیز علیه اهانت به پیامبر اعظم و ادیان الهی و پیروان آنان همزمان پس از اقامه نماز جمعه در تهران (مصلی امام خمینی ره) و سراسر کشور فریاد عدالت، محبت و مودت و صلح و آزادی دین مبین اسلام و مکتب سراسر نورانی رسول الله را سر داده و  وحدت و اتحاد و همبستگی مسلمانان، آزادگان،  آزاد اندیشان و حقیقت طلبان جهان را به نمایش میگذاریم.

این تظاهرات با شعار «لبیک یا رسول الله»  و «همۀ ما، امت محمدی و عاشق رسول الله (ص)  هستیم.» در سراسر کشور پس از اقامۀ نماز جمعه و همزمان در تهران در مصلی تهران (مصلی حضرت امام خمینی(ره) ) برگزار خواهد شد.

انتهایپیام/

نظر شما
پربیننده ها