فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ترس از اتحاد مسلمانان، صهیونیسم جهانی و دولت‌های غربی را به رذالت کشانده است

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدام موهن روزنامه شارلی ابدو برای انتشار کاریکاتور موهون پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد: ترس از اتحاد مسلمانان صهیونیسم جهانی و دولت‌های غربی را به رذالت کشانده است.
کد خبر: ۳۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴ - 26January 2015

ترس از اتحاد مسلمانان، صهیونیسم جهانی و دولت‌های غربی را به رذالت کشانده است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیهای اقدام روزنامه شارلی ابدو برای انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

اخیراً روزنامه شارلی ابدو با نشر کاریکاتوری موهن و شرمآور، بار دیگر به ساحت مقدس پیامبر و دین مبین اسلام توهین کرده و موجب جریحهدار شدن احساسات دینی تمام مسلمانان جهان اعم از زن و مرد شده است.

تعابیر منحصر به فرد و جایگاه خاص پیامبر گرامی اسلام در میان تمام انبیا و در روز جزا و همچنین محور بودن ایشان برای وحدت عالم اسلام، بر کسی پوشیده نیست و حکایت از این واقعیت دارد که توهینکنندگان از جمله صهیونیسم جهانی و دولتهای غربی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان که حتی اجازه داشتن حجاب و یا بیان اعتقادات مسلمانان را بر نمیتابند، ترس از اتحاد بین مسلمانان آنها را به چنان رذالتی کشانده که هیچ فرد جاهلی جرأت جسارت به ساحت مقدس را پیدا نمیکند.

امروز تمام جهان اسلام از اهانت غربیها به پیامبر عظیمالشأن اسلام خشمگین هستند و این توهین موج نفرت و انزجار از آنها را قویتر میکند.

ما زنان و دختران مسلمان اهانت به پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) که دارای قداست ویژهای در تمام کتب آسمانی و قرآن کریم هستند را رفتاری غیراخلاقی دانسته و محکوم میکنیم.

نمرود تیر بسته به زیبایی خدا            زیبایی خدا، به خدا بیشتر شده است

فراکسیون زنان و خانواده

مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار