دختران دانشجوی تهران خطاب به اولاند:

اجبار زنان مسلمان به کشف حجاب شما را به دشمن کشورهای اسلامی بدل می‌کند

دختران دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور فرانسه تاکید کردند: اجبار زنان مسلمان به کشف حجاب برای صدور روادید شما را به دشمن جدی کشورهای اسلامی تبدیل می‌کند و به آبروی ملت فرانسه لطمه وارد می‌‌کند.
کد خبر: ۳۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ - 21January 2015

اجبار زنان مسلمان به کشف حجاب شما را به دشمن کشورهای اسلامی بدل می‌کند

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی  دفاع پرس، در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) و مجبور به کشف حجاب زنان کشورهای اسلامی برای صدور روادید دختران دانشجوی بسیجی دانشگاههای تهران بزرگ نامهای خطاب به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و ملت فرانسه منتشر کردند. یکی از دانشجویان خانم بسیجی دانشگاه های تهران که به نمایندگی از دیگر دانشجویان، نامه دانشجویان را به داخل سفارت فرانسه برده بود ضمن برگشت از سفارت بیان داشت: ما نامه خود را به نماینده سفیر فرانسه در ایران تحویل دادیم و از وی درخواست کردیم که این نامه را هر چه سریع تر به سفیر فرانسه تحویل دهد.

وی در ادامه افزود: ما همچنان منتظر هستیم تا دولت فرانسه نسبت به اهانتی که از سوی نشریات این کشور به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) کرده اند، پاسخگو باشد.

در مضمون این نامه آمده است: آقای اولاند رئیس جمهور فرانسه این که امروز عدهای به نام اسلام این دین رحمت، به کشتار میپردازند، امری دهشت انگیز است و از آن دهشت انگیزتر این که تعدادی از دولت های به اصطلاح متمدن، این مولود نامبارک در دنیا را پرورش داده و حمایت میکنند. پلیدتر این که این شیطان صفتان مستکبر با نقشه های پوشالی صهیونیستی به خیال خود می خواهند جلوی موج فزاینده اسلام خواهی را در جهان به ویژه اروپا بگیرند، برای همین عده ای را گسیل میکنند تا با ظاهر مسلمانان به قتل افرادی بپردازند و بعد مظلوم نمایی نموده و جنایتی بزرگ تر و تکان دهنده تر خلق کرده و به پیشوای امت میلیاردی توهین روا می دارند و اتصال میان آسمان و زمین را به سخره می گیرند و به ساحت پاک رسول اعظم (ص) جسارت می کنند و دولت شما هم به بهانه آزادی بیان، از این فرومایگان حمایت می کنند. البته با آنچه گفته شد و ناظر به دوستی سالیان مدید دولت فرانسه با آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت کار، چندان محلی از شگفت زدگی برای ما به جا نمی ماند.

نمایندگان دختر دانشجوی بسیجی دانشگاه های تهران در این نامه خطاب به ملت محترم فرانسه نوشتند: گمان میکنیم ملت موحد فرانسه امروز در دنیا، به واسطه اعمال ضدآزادی و غیرانسانی دولتشان در برابر ملل عالم سرافکنده شدند. امروز معلوم شده است که گویا آن آزادی که در مکاتب فکری اروپا که در خصوصش سخن ها رفته بود با عملکرد و مواضع دولت مردان فرانسه معنایی جز تکفیر و توهین و استعمار و استثمار و استحمار نیافته است اما انقلاب شکوهمند اسلامی ما انقلابی است که به خوبی توانسته است آزادی، به معنای باز کردن بندها از دست ها و بشریت برای اعتلا و کمال او به ملل مستضعف جهان هدیه و الهام کند.

بعثت رسول اکرم (ص) معجزه ای بود که برای همه عوالم و اعصار که خیرات و منافعش به همه عالم حتی به غیرمسلمین نیز نصیب شده است؛ کما این که اروپا و غرب تولید علم جدیدش را بر پایه اندوخته علمی دنیای اسلام و مسلمانان صدها سال پیش بنا کرده است.

مسیحیان و مسلمانان فرانسه امروز مطالبه مستدل و محکم خویش از دولت فرانسه را برای خود اصل بدانند و یقین داشته باشند که اصلاح حکومت پراشتباه فرانسه به دست آن ها افتخاری است که در تاریخ این کشور و جهان ثبت خواهد شد و باشد که دوباره بانگ آزادی خواهی و انسان دوستی توسط مردم فهیم و آزادی دوست فرانسه در جهان سر داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها