سرهنگ غفاری:

بسته‌های معیشتی به ارزش ریالی ۱۲۰ میلیون ریال در میان نیازمندان ماکو توزیع شد

فرمانده سپاه ماکو گفت: بسته‌های معیشتی به ارزش ریالی ۱۲۰ میلیون ریال در بین ۲۰۰ نفر از نیازمندان ماکو توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ - 11April 2020

بسته‌های معیشتی به ارزش ریالی ۱۲۰ میلیون ریال در میان نیازمندان ماکو توزیع شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار سیدمهدی غفاری، فرمانده سپاه ماکو، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه شهرستان در راستای مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: از جمله اقدامات، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی است که برای این منظور ۱۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: در انجام این کارها ۸۰۰ نفر مشارکت داشتند و اقدامات انجام شده در این راستا تا پایان مهار کرونا در نقده ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ماکو با بیان اینکه تعدادی از خانواده‌ها در نتیجه شیوع کرونا و به دنبال آن قرنطینه خانگی در تامین معیشت و هزینه‌ای زندگی خود دچار مشکل شدند، ادامه داد: برای کمک به این افراد نیز تاکنون ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ میلیون ریال توزیع شده است.

وی مجموع ارزش ریالی این بسته‌ها را ۱۲۰ میلیون ریال اعلام و عنوان کرد: کمک‌های انجام شده توسط سپاه و نیروهای بسیجی این شهرستان تهیه و به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ غفاری با اشاره به اعزام چهار تیم جهادی بسیج جامعه پزشکی سپاه ماکو به مناطق مرزی گفت: این افراد در مدت ۳۰ روز اقدام به غربالگری ۲۵۰ نفر از روستاییان این مناطق کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار