برگزاری جلسه ساخت پروژه شهدای گمنام مسکن مهر و بوستان ملت رشت

جلسه ساخت پروژه شهدای گمنام «مسکن مهر» و «بوستان ملت» رشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ - 13April 2020

جلسه ساخت پروژه شهدای گمنام مسکن مهر و بوستان ملت رشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، جلسه ساخت پروژه شهدای گمنام مسکن مهر و بوستان ملت رشت با حضور سرهنگ «عباس بایرامی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، علی اصحابی فرمانده سپاه رشت، غلامرضا امیری رئیس ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان، معاون فرماندار ، حاج محمدی شهردار رشت، اعضای شورای اسلامی شهر رشت آقایان «حجت جذب» و «محمدحسین عاقل منش» و همچنین رئیس سازمان صدا و سیمای استان، مسئول منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در کنار مزار دو شهید گمنام مسکن رشت برگزار شد.

در این جلسه خلاصه ای از آخرین طرح های ارائه شده و بررسی های انجام شده در جلسات گذشته مجدداً مطرح و در انتها مصوب گردید در اسرع وقت بودجه لازم برای ساخت یادمان در شورای برنامه ریزی شهرستان و شهرداری رشت مصوب گردد و پس از اصلاح نقشه های موجود در بازه ی زمانی کوتاه اجرای پروژه آغاز  و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

فرمانداری رشت نیز تقبل کرد جلسه ی هیأت امنای شهدای گمنام رشت را به صورت هفتگی با حضور تمامی اعضای حاضر تا حصول نتیجه برگزار نماید.

همچنین در این جلسه به مشکل پیمانکار پروژه یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت نیز پرداخته و شهرداری  رشت متعهد گردید در اسرع وقت از مبادی ذیربط مشکلات پیش روی پروژه را برطرف نماید.

لازم به ذکر است پیکر مطهر دو شهید گمنام در تاریخ 12 اسفند  1395 در «مسکن مهر» رشت و همچنین پیکر مطهر دو شهید گمنام دیگر در تاریخ دوم شهریور ماه 1396 در «بوستان ملت» این شهر به خاک سپرده شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار