سردار داداش‌زاده خبر داد؛

تداوم حمایت سپاه از کارگاه‌های تولید ماسک تا زمان مهار کرونا

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در آینده با افزایش تعداد کارگاه‌های تولید ماسک سعی خواهد شد تا دیگر کمبودی از نظر تولید ماسک در استان وجود نداشته باشد و حمایت سپاه از کارگاه‌های تولید ماسک تا زمان مهارکرونا ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۹۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ - 13April 2020

تداوم حمایت سپاه از کارگاه‌های تولید ماسک تا زمان مهار کرونا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار اللهوردی داداش‌زاده جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به همراه هیاتی از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید باکری ارومیه بازدید کرد.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این کارگاه تولید ماسک یکی از ده‌ها کارگاه راه‌اندازی شده توسط سپاه شهدای استان است که در آن تعدادی از بانوان به صورت داوطلبانه اقدام به تولید ماسک می‌کنند و سپاه شهدای استان نیز با تهیه پارچه مورد نیاز برای تولید ماسک یا در اختیار قرار دادن مکان رایگان از این کارگاه‌ها حمایت می‌کند.

سردار اللهوردی داداش‌زاده افزود: در این کارگاه‌ها با کمک داوطلبان روزانه چندین هزار ماسک تولید می‌شود که این ماسک‌ها ضمن ارسال به بیمارستان‌ها در مناطق محروم و حاشیه شهرها نیز توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در آینده با افزایش تعداد کارگاه‌های تولید ماسک سعی خواهد شد تا دیگر کمبودی از نظر تولید ماسک در استان وجود نداشته باشد و حمایت سپاه از کارگاه‌های تولید ماسک تا زمان مهارکرونا ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده توسط سپاه عنوان کرد: در آخرین اقدام، اطلاعات سپاه شهدای استان پنج هزار محلول ضدعفونی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی قرار داده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای حمایت از خانواده‌هایی که به دلیل کرونا با تامین مایحتاج دچار مشکل شده‌اند ۴۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده است که این بسته‌ها از چند روز پیش در بین افراد شناسایی شده توزیع می‌شود و تا اول ماه رمضان توزیع این بسته‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها