سردار کرمی خبر داد؛

ضدعفونی ۵ هزار واحد مسکونی و تولید و توزیع بیش از ۱۸۵ هزار ماسک توسط یگان ویژه

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان‌های ویژه در کنار سایر دستگاه‌ها، راه‌اندازی خط تولید ماسک را در دستورکار خود قرار داد و تاکنون بیش از ۱۸۵ هزار ماسک تولید و توزیع کرده است.
کد خبر: ۳۹۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ - 15April 2020

تولید و توزیع بیش از ۱۸۵ هزار ماسک توسط یگان ویژه/ ضدعفونی ۵ هزار واحد مسکونی در طرح به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه رویکرد اجتماعی در نیروی انتظامی به‌خصوص یگان‌های ویژه از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: ناجا در جهت قرار گرفتن پلیس در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد اجتماعی را در اولویت همه برنامه‌های خود قرار داده است، که در راستای همین سیاست توانسته از تمام ماموریت‌های خود سربلند خارج شود.

وی با بیان اینکه یگان ویژه تلاش دارد تا در همه ماموریت‌ها در کنار مردم باشد، ادامه داد: ایجاد امنیت، آرامش و آسایش هموطنان از اهداف و وظایف یگان ویژه ناجاست که با سرلوحه قرار دادن رویکرد اجتماعی و جلب مشارکت مردمی برای ایجاد امنیت در تلاش است، امنیتی پایدار را در جامعه حکم فرما کند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه تمام کشور در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند «ملت ایران در این آزمون، خوش درخشیدند»، یگان‌های ویژه از همان ابتدا در میدان مبارزه با این ویروس قرار دارد.

سردار کرمی در خصوص اقدامات یگان ویژه در مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: این نیرو از روز‌های اول شیوع بیماری در کنار استفاده از تجهیزات خودرویی خود برای ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر، باتوجه به کمبود تجهیزات بهداشتی، اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک و ماده ضدعفونی کرده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: یگان‌های ویژه سراسر کشور در کنار برپایی ایستگاه‌های سلامت، راه اندازی خط تولید ماسک را در دستور کار خود قرار داده که تاکنون بیش از ۱۸۵ هزار ماسک بهداشتی تولید و در بین مردم توزیع شده است.

وی با اشاره به طرح «امید به آینده در سایه مهدویت» تصریح کرد: اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت امام زمان (عج) در سال‌های گذشته با شکوه خاصی برگزار می‌شد این در حالی است که امسال با توجه به اینکه ویروس کرونا موجب تعطیلی برنامه‌های فرهنگی شد، یگان‌های ویژه با برگزاری این طرح در مجتمع‌های مسکونی اقدام به برپایی برنامه‌های شاد و مفرح کرده است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: یکی از برنامه‌های این طرح، ضدعفونی و گندزدایی ۱۱۹ مجتمع و پنج هزار واحد مسکونی در سراسر کشور بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی یکی دیگر از اقدامات طرح امید به آینده در سایه مهدویت را توزیع پک بهداشتی عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۳ هزار پک بهداشتی شامل، ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی در بین مردم توزیع شده است که این اقدامات تا از بین رفتن کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

سردار کرمی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و کادر درمانی، از هموطنان خواست تا در کنار مدافعان سلامت و امنیت تا از بین رفتن کامل این مهمان ناخوانده باشند و با رعایت نکات بهداشتی به سلامت جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار