رئیس دانشکده دفاع ملی عمان از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کرد

سرلشکر "سالم بن مسلم" رئیس دانشکده دفاع ملی عمان که به همراه هیئتی به ایران آمده، از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ - 22January 2015

رئیس دانشکده دفاع ملی عمان از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، صبح امروز سرلشکر "سالم بن مسلم" به همراه هیئتی از دانشکده دفاع ملی عمان از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کرد و با اعضای شورای دانشگاه عالی دفاع ملی به گفتو گو پرداخت.

در این دیدار دریادار دوم فریبرز قادرپناه جانشین رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در توضیحاتی به معرفی این دانشگاه پرداخت و گفت: فعالیتهای علمی- پژوهشی دانشگاه عالی دفاع ملی از سال 1371 با عنوان دانشگاه علوم استراتژیک در تابعیت ارتش کار خود را آغاز کرد. اما از سال 2002 میلادی به دانشگاه عالی دفاع ملی تغییر نام یافت و در تابعیت ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت.

وی افزود: دانشگاه عالی دفاع ملی بالاترین سطح تحصیلی علوم دفاعی و مدیریت استراتژیک است که ریاست هیئت امناء این دانشگاه بر عهده رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارد.

جانشین رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی خاطر نشان کرد: این دانشگاه به صورت هیئت امنائی اداره می شود که ریاست این دانشگاه با پیشنهاد رئیس هیئت امنا و فرماندهی کل قوا منصوب می شود.

دریادار دوم قادر پناه در پایان خاطر نشان کرد: این دانشگاه از سه دانشکده دفاع ملی، امنیت ملی و مدیریت راهبردی تشکیل شده که در سه مقطع دکتری، کوتاه مدت و ویژه به دانشجویان دروس لازم را ارائه می دهد.

بنابراین گزارش هیئت عمانی  با بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه عالی دفاع ملی از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه قرار گرفتند.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار