امام‌جمعه مشهد و آرزویی که تحقق یافت؛

اتصال مزار شهدای گمنام و باغ‌موزه دفاع مقدس فضای کوهسنگی را متحول خواهد کرد

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با امام‌جمعه مشهد مقدس از حمایت‌های صورت گرفته برای اختصاص زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ - 22January 2015

اتصال مزار شهدای گمنام و باغ‌موزه دفاع مقدس فضای کوهسنگی را متحول خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در این دیدار که مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی نیز حضور داشتند، سردار بهمن کارگر ضمن ارائه گزارشی از روند اختصاص زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی در محل مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسنگی به جلسه اخیر خود با مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح در استان اشاره کرد و از عزم جدی برای احداث باغموزه دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد.

سردار کارگر با یادآوری دیدار اردیبهشت خود با امامجمعه به اظهارات جلسه گذشته آیتالله علمالهدی اشاره کرد که گفته بود: آرزوی من این بود که باغموزه دفاع مقدس مشهد در مجموعه کوهسنگی ساخته شود و افزود: به خواست خداوند متعال و همت شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد، آن آرزو جامه تحقق پوشید.

آیتالله علمالهدی امامجمعه مشهد هم در این دیدار با اشاره به اهمیت کوهسنگی به خاطر توقف وجود شریف امام رضا علیهالسلام در کنار آن و قبور عرفای آرمیده در دامنه این کوه، افزود: اتصال مزار شهدای گمنام کوهسنگی به قبور عرفای مدفون در این محل و مرکز فرهنگی دفاع مقدس میتواند تأثیر خوبی بر فضای فرهنگی این مجموعه داشته باشد.

امامجمعه مشهد با اظهار اینکه در گذشته و از زمان رضاخان و دوران طاغوت همواره اصرار بر این بوده است که کوهسنگی محلی برای خوشگذرانی و فسق و فجور باشد، اما با احداث این مرکز فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام معنویت خود را بازخواهد یافت.

در این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی توضیحاتی از روی نقشه زمین اختصاصیافته برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی ارائه داد و امامجمعه مشهد نیز دیدگاهایی ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار