برای اهتمام در واگذاری زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس مشهد صورت گرفت؛

تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از شهردار مشهد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با سید صولت مرتضوی شهردار مشهد از همت شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد برای اختصاص زمینی با موقعیت مناسب برای احداث مرکز فرهنگی(باغ‌موزه) دفاع مقدس خراسان رضوی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ - 22January 2015

تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از شهردار مشهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر در این دیدار که با حضور مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به پیگیریهایی که برای استفاده از امکانات و ظرفیتهای دیگر دستگاهها برای کمک به احداث این مرکزی در جریان است، گفت: امیدواریم این مرکز فرهنگی بهگونهای که در شأن مشهدالرضا باشد پیش از پایان برنامه ششم توسعه کامل شده و مورداستفاده زائران و مجاوران امام هشتم قرار گیرد.

سید صولت مرتضوی شهردار مشهد نیز با اشاره به اهمیت حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس بر حمایت شهرداری مشهد از این اقدام فرهنگی تأکید کرده و اظهار امیدواری کرد که با دلسوزی و بدون فوت وقت و با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح کار احداث مرکز یادشده آغاز شود.

شهردار مشهد اظهار کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس میتواند در جوار مزار شهدای گمنام از دیگر ظرفیتهای موجود در مجموعه فرهنگی تفریحی کوه سنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار