بیانیه موزه انقلاب اسلامی به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش؛

ارتش با توانمندی‌های دانش بنیان خود در حال نبرد در جبهه بیولوژیک است

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌های صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ - 17April 2020

بیانیه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

29 فروردین ماه در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یادآور یکی از وقایع مهم و تاثیرگذار کشور است که طی آن در مقطعی که عناصر ضد انقلاب با فتنه جویی سودای انحلال ارتش را در سر می‌پرورانیدند، حضرت امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی مثال زدنی خود ضمن تاکید بر حفظ و تقویت ارتش انقلابی، بار دیگر دشمن را در رسیدن به نقشه های شوم خود ناکام گذاشتند.

نگاهی گذرا به 4 دهه حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کافی است تا امروز ثمرات و برکات وجود چنین نیرویی را درک کرده و خداوند متعال را به سبب آن شاکر باشیم. نقش بی بدیل ارتش در فائق آمدن بر بحرانهای سالهای نخستین پس از پیروزی انقلاب، فداکاریها و دلاوریهای نیروهای قهرمان ارتش در دوران دفاع مقدس، حفظ تمامیت ارضی و حراست از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور، هر یک نشان افتخار زرینی است بر سینه این نیروی مکتبی و الهی.

پیشرفت های خیره کننده ارتش در سالهای اخیر در حوزه‌های مختلف دفاعی که همگی با اتکا به روحیه خودباوری و دانش بومی محقق شده اند، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به یکی از قدرتمندترین ارتش های دنیا تبدیل کرده و بدون شک همین امر موجب بازدارندگی و اقتدار کشور در منطقه شده است.

حضور دلگرم کننده و ثمربخش ارتش در کنار نیروهای امدادی در تمامی بحرانها و حوادث غیر مترقبه ای که کشور در سالهای اخیر با آنها مواجه بوده است، ثابت کرده که ارتش نیرویی است برخواسته از میان مردم که با حمایت و سرمایه مردمی هر روز بالنده تر و قوی تر خواهد شد.

امروز نیز با توجه به بحران ویروس کرونا، ارتش یکی از نهادهایی است که با تمام قوا و با تکیه بر روحیه جهادی و توانمندی های دانش بنیان خود در حال نبرد در جبهه بیولوژیک بوده و به یاری خداوند متعال، کشور به زودی بر این مشکل نیز فائق خواهد آمد.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بیش از 48000 شهید سرافراز ارتش، این روز خجسته را به خانواده بزرگ ارتش و ملت عزیر ایران تبریک و تهنیت گفته و از عموم مردم دعوت می کند تا برای آشنایی با گوشه ای از تاریخ پر افتخار ارتش، از این موزه به عنوان مدرن ترین موزه غرب آسیا بازدید نمایند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار