سردار رضایی عنوان کرد؛

ضرورت آمادگی کامل مرزبانان/ کشف بیش از ۱۷ میلیون لیتر سوخت در مرز‌ها طی سال ۹۸

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر ضرورت آمادگی همه‌جانبه مرزبانان در مرزها، از کشف بیش از ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های آبی و خاکی کشور طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 19April 2020

ضرورت آمادگی همه جانبه مرزبانان در مرزها/ کشف بیش از ۱۷ میلیون لیتر سوخت در مرز‌ها طی سال ۹۸به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه شور عمومی فرماندهی مرزبانی ناجا با تبیین هدف‌های مرزبانی در سال ۱۳۹۹ بر استمرار و فعالیت‌های شاخص مرزی تأکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم با انجام اقدامات متناسب، مشکلات کارکنان و دغدغه خانواده‌های آنان را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه عملکرد فرماندهی مرزبانی مورد تأیید و رضایت فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفته است، افزود: همه ارکان مرزبانی باید هدفمند و هماهنگ برای موفقیت بیشتر تلاش کنند و مرزبانان نیز باید برحسب تهدیدات، آمادگی همه جانبه (مقابله و پیشگیری) در مرز‌ها را داشته باشند.

فرمانده مرزبانی ناجا به مردم‌یاری مرزبانان در مناطق کم‌بضاعت عشایر و مرزنشین کشور در پی شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: در بیماری اخیر، رزمایش مساوات و همدلی مومنانه بین مرزبانان و مرزنشینان انجام شد که این اقدامات باید با تعامل سایر ادارات و جذب کمک‌های خیرخواهانه طی رزمایش همدلی در مناطق محروم افزایش یابد.

سردار رضایی در بخش دیگر از سخنان خود به وظایف قانونی و ماموریت حساس مرزبانی پرداخت و گفت: مرزبانی سهم موثری در مولفه‌هایی مانند امنیت داخلی، امنیت ملی و روابط بین المللی کشور دارد که این موضوعات توسط مرزبانان با جدیت در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر آمادگی مرزبانان، از افزایش کشفیات هفت درصدی قاچاق در مرز‌های آبی و خاکی خبرداد و افزود: با توجه به شعار رونق تولید در سال ۹۸، اقدامات تاثیرگذاری در مقابله با قاچاق توسط مرزبانان صورت گرفت که در این زمینه موفقیت‌های خوبی نیز حاصل شد و ماحصل آن جلوگیری از قاچاق و سرمایه‌های ملی «سوخت، طلا، ارز، احشام و...» از مرز‌های کشور بود.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در سال گذشته، ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر کشفیات سوخت «گازوئیل، بنزین و نفت» قاچاق حین خروج از مرز‌های کشور داشتیم که نسبت به سال ۹۷، شاهد افزایش ۲۵ درصدی در این حوزه بوده‌ایم.

بر اساس این گزارش، جلسه شور عمومی از طریق ویدئوکنفرانس با فرماندهان استان‌های مرزی و مراکز آموزش برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها