بنیاد شهید ایثارگران گیلان دستگاه برتر در ترویج فرهنگ نماز شد

در مراسم تجلیل از مدیران، دبیران، ائمه جماعات و خادمان نماز دستگاه‌های برتر گیلان، از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان دستگاهی با عملکرد بالا تقدیر ویژه به عمل آمد.
کد خبر: ۳۹۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ - 20April 2020

بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان دستگاه برتر در ترویج فرهنگ نماز شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان در جلسه تجلیل از مدیران، دبیران، ائمه جماعات و خادمان نماز دستگاه‌های برتر استان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز با اشاره به اینکه تشویق کارکنان و کارمندان به نماز بهترین امر برای یک مدیر است اظهار داشت: توجه به بندگی خدا و نماز بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به اولویت دستگاه‌ها در امر توسعه و ترویج نماز اشاره کرد و افزود: اعلام برنامه‌‌های انجام شده در توسعه و ترویج نماز موجب تبادل تجربه بین دستگاه‌ها می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه همه مأمور به انجام رسالتی هستیم که پیامبران الهی برای آن مبعوث شدند، تصریح کرد: رسالت مهم انبیاء این است که مردم را از پیروی طاغوت دوری دهیم و بنده خدا کنیم.

فلاحتی تشویق کارکنان به اقامه نماز را از وظایف مدیران دانست و تاکید کرد: اگر مدیر یک اداره سر وقت در نماز حاضر شود، زیرمجموعه نیز حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: اگر نظام اسلامی نتواند در تشویق مردم به امر نماز موفق باشد رو به افول می رود، بنابراین نظامی موفق است که بتواند بنده ساز باشد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام «سید ابوطالب حجازی» مسئول ستاد اقامه نماز گیلان نیز به بررسی عملکرد ۷۵ دستگاه استانی و ۴۰۰ واحد شهرستانی در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز پرداخت و خاطرنشان کرد: تعداد ۲۲ دستگاه تقدیر ویژه شدند، ۲۹ دستگاه دارای عملکرد خوب بودند، ۱۴ دستگاه عملکرد متوسط دارند و ۱۰ دستگاه ضعیف هستند.

این مسئول به اقامه نماز در بسیاری از مدارس گیلان اشاره کرد و متذکر شد: ۲ هزار مورد در مدارس گیلان نماز اقامه می شود.

در این همایش از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به عنوان دستگاه با عملکرد بالا تقدیر ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها