مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر اعلام کرد:

تمدید حدود 27 هزار بیمه‌نامه شخص‌ثالث

محمدرضا مومنی گفت: ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر افزایش یافت و تاکنون 26 هزار و 977 بیمه‌نامه شخص‌ثالث برخط و حضوری تمدید شده است.
کد خبر: ۳۹۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ - 21April 2020

تمدید حدود 27 هزار بیمه‌نامه شخص‌ثالثبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمدرضا مومنی مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر اظهار داشت: راه‌اندازی امکان ثبت درخواست تمدید بیمه‌نامه اقساطی شخص‌ثالث اتومبیل (ویژه بیمه‌گذاران قراردادهای گروهی) و سامانه فروش نقدی برخط در پورتال شرکت نیز از جمله فعالیت‌هایی است که برای حفظ سلامت کارکنان شرکت و هم‌وطنان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون خدمات مربوط به صدور و تمدید بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث و بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، حوادث انفرادی و درمان مسافرتی بیمه کوثر در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر عرضه می‌شود، افزود: شیوع ویروس کرونا و ابلاغیه‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی موجب شد تا بیمه کوثر فعالیت‌های برخط شرکت را افزایش دهد که بر اساس این امکان دورکاری و برگزاری جلسه‌های غیرحضوری در ستاد و استان‌ها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.

مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر با اشاره به اینکه حذف محدودیت‌های دریافت مجوزها و تفویض اختیار بیشتر به نمایندگان شرکت برای صدور و تمدید بیمه‌نامه‌ها نیز از جمله فعالیت‌هایی است که امسال برای رفاه بیشتر و حفظ سلامت بیمه‌گذاران بیمه کوثر انجام شده است.

محمدرضا مومنی تاکید کرد: براساس سياست‌هاي ابلاغي وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشكي در اواخر سال گذشته مبني بر كاهش تردد، تجمع نکردن و نیز حفظ سلامت بيمه‌شدگان، علاوه بر برخط کردن ارایه خدمات در مراكز درماني طرف قرارداد، خدمت‌رسانی با كارت ملي و امكان ثبت درخواست معرفي‌نامه بستري و جراحي از طريق تارنمای این شركت را به‌صورت 24 ساعته فراهم و پرداخت سریع مطالبه‌های بیمارستان‌ها و حق‌بیمه عمر بیماران کرونا نیز از جمله کارهایی است که امسال انجام شده است.

وی اظهار داشت: در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر علاوه بر صدور بیمه‌نامه کوتاه‌مدت بدنه اتومبیل در برنامه مرکوری، امکان صدور بیمه‌نامه بدنه خودرو بدون بازدید از اتومبیل فراهم شده است.

مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر در ادامه به بیان دیگر مزایای سامانه خدمات برخط بیمه کوثر پرداخت و گفت: در این سامانه علاوه بر فراهم بودن امکان مشاوره برای بیمه‌گذاران، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا بتوانند فرایندها را ببینند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

محمدرضا مومنی با تاکید بر اینکه رویکرد شرکت در سال‌های گذشته نیز ارایه خدمات برخط و غیرحضوری به بیمه‌گذاران بوده است، افزود: این شرکت همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو نخستین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌هایی همچون داشبورد، CRM و ارتباط با مشتریان، سامانه مدیریت مناقصات و بهره‌برداری از برنامه مرکوری توانسته است در بخش خدمات غیرحضوری گام‌های موثری بردارد.

وی در پایان تاکید کرد: بیمه‌گذاران و هموطنان برای بهره‌مندی از خدمات برخط بیمه کوثر می‌توانند به تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir مراجعه کنند.

منبع: بیمه کوثر

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار