برگزاری مسابقه کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» در همدان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ - 22April 2020

«رسول کرمی»، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس همدان گفت: در جلسه‌ای که با مدیرکل و مسئول ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان داشتیم تصمیم به برگزاری مسابقه کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» گرفتیم.

کرمی ادامه داد: این مسابقه با همکاری همه دستگاه ها با محوریت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان برگزار می شود که یکی از برنامه های مهم سازمان بسیج هنرمندان همدان در سال 99 به شمار می آید.

وی افزود: جامعه تا حدی شناخت نسبت به سردار شهید میرزا محمد سلگی دارد، اما با طرح مسابقه کتابخوانی آب هرگز نمی‌میرد تلاش می کنیم تا شناخت بهتر و بیشتری از فرهنگ و روحیه این شهید والا مقام در جامعه ایجاد کنیم در حالی که خود این مسابقه نیز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان اظهار داشت: بسیج هنرمندان در نظر دارد امسال با حمایت از برنامه های ارزشی مربوط به دفاع مقدس و فعالیت در این زمینه و همچنین حمایت از فعالان این عرصه و عرصه جهادی گام بردارد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه‌ها، برپایی تئاتر، کارگاه‌های نقاشی و نمایشنامه نویسی، طراحی چهره شهدا و ... از عنوان برنامه‌هایی است که برای این امر پیش بینی شده است تا با همت سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار شود.

کرمی در ادامه تصریح کرد: انجمن های هشتگانه ما بر اساس طرح موضوع کتابخوانی، در نظر دارد تا امسال همه ادارات با پای کار آمدن در مسابقه کتابخوانی، ستاد استانی با محوریت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها