پاکستان مدعی کشته شدن سه نظامی خود توسط هند شد

در ادامه تقابل پاکستان و هند، وزارت دفاع پاکستان مدعی کشته شدن سه نظامی خود در منطقه نزدیک به کشمیر شد.
کد خبر: ۳۹۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ - 25April 2020

پاکستان مدعی کشته شدن سه نظامی خود توسط هند شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، پاکستان روز شنبه از کشته شدن سه نظامی خود در درگیری با نیرو‌های هندی خبر داد.

به نوشته وبگاه «پاکستان تودی» به نقل از وزارت دفاع پاکستان، نیرو‌های هندی روز شنبه با درگیری با نیرو‌های پاکستانی در منطقه «پولواما» نزدیک کشمیر سه نظامی این کشور را کشتند. این نیرو‌های پاکستانی در حال عملیات جستجو در منطقه یاد دشده بودند که با شلیک نظامیان ارتش هند مواجه شدند.

به نوشته پاکستان تودی، با کشته شدن این سه نظامی پاکستانی اینک شمار کشته شدگان این کشور در چهار روز گذشته در تقابل با ارتش هند به ۹ نفر رسیده است.

ارتش پاکستان همچنین از جراحت سه نظامی هندی طی درگیری‌های روز جمعه در منطقه «بودگام» خبر داد. این سه نظامی هندی با پرتاب نارنجک نیرو‌های پاکستانی مجروح شدند.

هند در اقدامی که نگرانی پاکستان را در بردارد چندی دیگر به دو نوع موشک پیشرفته ساخت آمریکا از جمله موشک «هارپون» تجهیز می‌شود.

به نوشته وبگاه «نشنال اینترست» وزارت دفاع آمریکا هفته گذشته از فروش این محموله نظامی به هند خبر داد. قرار است ارتش هند در این مرحله به ۱۰ تیر موشک هارپون و ۱۶ تیر اژدر ام کا-۴۵ تجهیز شود. قرار است هند از این موشک‌ها در گشت هوایی نیروی دریایی خود که متشکل از ناوگانی از هواپیما‌های «پوسیدان ۸» است، استفاده کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار