سی و هشتمین جایزه کتاب سال فراخوان داد

دبیرخانه سی و هشتمین دوره جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان این دوره را منتشر كرد.
کد خبر: ۳۹۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ - 26April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سی و هشتمین دوره كتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران سراسر كشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی ایران، حفظ استقلال و هویت فرهنگی در بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

دبیرخانه جایزه كتاب سال از ناشران، پدیدآورندگان، مترجمان و مصححان دعوت می‌كند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir كتاب یا كتاب‌های پیشنهادی خود را تا 31 شهریورماه سال جاری به دبیرخانه كتاب سال، به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، كوچه خواجه نصیر، شماره 2، طبقه اول، کد پستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵ ارسال كنند.

بر اساس این فراخوان، آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۸ منتشر شده باشند و جزو كتاب‌های كمک درسی و عكس برداری شده نباشد. همچنین كتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.

گفتنی است، تنها آثاری در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند كه پدیدآورنده یا ناشر كتاب، كاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تكمیل و به همراه دو نسخه از كتاب به دبیرخانه ارسال كند. همچنین، آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

بر اساس این فراخوان، كتاب‌های داستان كوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، نقد ادبی(تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و شعر كودک و نوجوان به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل احمد و جشنواره شعر فجر در جایزه كتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جایزه کتاب سال به نشانی www.ketabsal.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن های ۶۶۹۶۶۲۱۹ و ۶۶۹۶۶۱۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها