بدری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تنها راه عبور از گردنه تروریسم و جنگ اقتصادی دشمن، مسیر دفاع مقدس است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان، ملت ما را با جنگ و تروریسم اقتصادی مواجه کرده‌اند، گفت: تنها راه عبور از این گردنه، عبور از مسیر دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۹۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰ - 28April 2020

///صدیف بدری نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به گله‌مندی مردم از عملکرد برخی مسوولان به واسطه مشکلاتی که در زمینه اقتصادی و معیشتی برایشان به وجود آمده است، اظهار داشت: مطمئنا اگر تمام مسوولان همچون رزمندگان و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافعان حرم نسبت به ملت و کشور احساس مسوولیت کنند،‌ رضایتمندی ملت نسبت به عملکرد مسوولان به واسطه گشایش در امور زندگیشان بیشتر می‌شود.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه در یک جنگ اقتصادی نابرابر با غربی‌ها قرار داریم و برای خنثی کردن آثار مخرب این جنگ ضرورت دارد که مسوولان با همت و غیرت بیشتری برای نجات جان کشور تلاش کنند، افزود: دشمنان، ملت ما را با جنگ اقتصادی و تروریسم اقتصادی مواجه کرده‌اند و تنها راه عبور از این گردنه، عبور از مسیر دفاع مقدس است. اگر با وحدت و یکپارچگی، دوری از جناح‌گرایی و حزب‌گرایی دست در دست هم داشته باشیم و مسیر اقتصاد مقاومتی و حرکت جهادی را مشی خود قرار دهیم از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه مهم مسوولان به خصوص قوای سه‌گانه مبنی بر تلاش برای رونق در تمام عرصه‌های کشور به خصوص در زمینه اقتصادی و معیشتی، اعتماد به نسل جوانِ متخصص و باانگیزه را یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با تحریم‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: اینکه برخی مسوولان که در واقع در قالب یادگاران دوران جنگ تحمیلی امروز در لباس‎های مختلف به ملت و کشور خدمت می‎کنند، وقتی رشادت‎ها، و عملکرد بی‎نظیر جوانان در دوران جنگ تحمیلی را به چشم دیده‎اند، چرا امروز از سپردن پست‌ها و میزهای خدمت به نسل جوان امتناع می‌کنند؟!

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه کوتاهی مسوولان در خدمت به مردم، خیانت به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین آرمان‌های امام راحل و در حقیقت هدف بزرگ از ظهور انقلاب اسلامی خدمت به مردم و به خصوص قشر مستضعف جامعه بود؛ علت اینکه برخی مسوولان در این مسیر مهم گام برنمی‌دارند فراموشی آرمان‌های انقلاب است.

بدری با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس در جامعه، رمز موفقیت و پیروزی ماست، گفت: باید برای فرهنگ‌سازی، از دستاورد‌های دوران دفاع مقدس هزینه کرد تا قرن‌ها مایه مباهات ملت ایران باشد؛ لذا در ماده ۸۶ برنامه ششم توسعه نیز به این مهم اشاره شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توان بازدارندگی دفاعی امروز کشور ریشه در دفاع مقدس دارد، گفت: در دشمنی و کینه‌ورزی دشمنان تغییری حاصل نشده، بلکه دشمنی‌ها تشدید هم شده است؛ اما اگر تهاجمی به کشور صورت گیرد، تجربه تاریخی دشمنان این است که ملت ایران در برابر تهاجم می‌ایستند و از خود دفاع می‌کنند.

این مقام مسوول در پایان، ظهور انقلاب اسلامی را منجر به گشایش در امور کشورهای همسایه و الگوگیری آنها از انقلاب در مقابله با دشمنان برشمرد و تصریح کرد: اگر در سطح منطقه وضعیت متفاوتی را نسبت به گذشته می‌بینیم و محور مقاومت، قدرت گرفته است از برکات انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: علت اصلی ایستادگی ملت سوریه و عراق و ایجاد سازمان‌های دفاعی مردم‌نهاد برای مقابله با دشمنان، الگوگیری از آموزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار