دبیر رزمایش کمک مؤمنانه خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

به‌کارگیری ۲ هزار بسیجی خراسان‌ جنوبی در رزمایش «کمک مؤمنانه»

دبیر رزمایش کمک مؤمنانه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ بسیجی و جهادگر در ۴۸۰ پایگاه بسیج خراسان‌جنوبی برای شناسایی اقشار نیازمند و تهیه و توزیع کمک‌های معیشتی در طرح رزمایش کمک مؤمنانه مشارکت دارند.
کد خبر: ۳۹۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 28April 2020

به‌کارگیری ۲ هزار بسیجی خراسان‌جنوبی در رزمایش «کمک مؤمنانه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» دبیر رزمایش کمک مؤمنانه سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌ جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مردم از نظر اقتصاد و معیشت دچار آسیب شدند و مشکلاتی برای برخی از مشاغل پیش آمده که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان اجرای رزمایش کمک مؤمنانه را دادند.

وی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه را برای همه مردم و مسئولان فصل‌الخطاب دانست و گفت: رزمایش بزرگ کمک‌های مؤمنانه در راستای لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان خراسان‌ جنوبی آغاز شد.

دبیر رزمایش کمک مؤمنانه سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه طی سه مرحله خبر داد و عنوان کرد: مرحله نخست رزمایش همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اجرا شد و مرحله دوم رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان در شب میلاد امام حسن (ع) و مرحله سوم در اواخر ماه رمضان اجرا می‌شود.

هنری بیان داشت: دو هزار و ۱۰۰ بسیجی و جهادگر در ۴۸۰ پایگاه بسیج خراسان‌جنوبی برای شناسایی اقشار نیازمند و تهیه و توزیع کمک‌های معیشتی در طرح رزمایش کمک مؤمنانه مشارکت دارند.

وی در خصوص شناسایی خانواده‌های هدف، مطرح کرد: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه در استان شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد و همکاری اتحادیه‌ها و اصناف شناسایی و لیست نهایی پس از استعلام و هماهنگی با کمیته امداد(ره) مشخص شد.

دبیر رزمایش کمک مؤمنانه سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی تاکنون یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان در طرح رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر کمک کردند، ابراز داشت: از این میزان بیش از ۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار