با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز معلم را تبریک گفت

سرهنگ «امیرعباس آسمند» با صدور پیامی فرا رسیدن هفته معلم را به همه اساتید و معلمان ایران اسلامی به‌ویژه معلمان سخت‌کوش، دلسوز و وظیفه‌شناس استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ - 30April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ضمن گرامی‌‌داشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری، فرا رسیدن هفته معلم را به همه معلمان ایران اسلامی به‌ویژه معلمان سخت‌کوش، دلسوز و وظیفه‌شناس استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (رضوان‌الله علیه) در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم جاودانه شد. سالروز شهادت بزرگ‌مردی که در مسیر تعالی‌بخش انسان‌سازی و در اعتلای فرهنگ اسلامی نقش مهمی داشت و از محورهای فکری و نظریه‌پردازان نهضت عظیم انقلاب اسلامی بود؛ لذا، یکی از برکات نامگذاری 12 اردیبهشت‌ماه به عنوان روز معلم، ارتقای شأن و جایگاه معلم در پرتو اندیشه‌های انسان‌ساز این دانشمند فرزانه است.

هفته معلم فرصت ارزشمندی برای گرامی‌‌داشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و همه معلمان شهید ایران اسلامی و همچنین فرصت ارزشمندی برای تجلیل از زحمات معلمان دلسوز و وظیفه‌شناسی است که دانش‌آموزان و دانشجویان خود را با زحمات شبانه‌روزی به سوی روشنایی و هدایت سوق می‌دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم بزرگ و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به همه معلمان ایران اسلامی و خانواده‌های محترم آنها به‌ویژه معلمان سخت‌کوش، دلسوز و وظیفه‌شناس استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار