نخستین اولویت بیمه کوثر، رضایت مشتری است

مدیرعامل بیمه‌ کوثر به‌منظور رعایت اصل مشتری‌مداری و تاکید بر نخستین اولویت شرکت که رضایت بیمه‌گذاران است، به‌صورت تصویری با ذی‌نفعان دیدار و گفت‌وگو انجام داد.
کد خبر: ۳۹۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ - 05May 2020

نخستین اولویت بیمه کوثر، رضایت مشتری استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مجید مشعلچی فیروزآبادی» در این دیدار، اظهار داشت: تسریع در خدمت‌رسانی و پرداخت خسارت‌ها؛ افزایش خدمات غیرحضوری؛ پیگیری مشکلات بیمه‌گذاران و بهبود فرایند تعامل آنان با مدیران و کارکنان بیمه کوثر از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان شرکت است که با پیگیری منسجم‌ و آگاهانه به بهترین شکل ممکن حل می‌شود. 

مدیرعامل بیمه کوثر هدف از این دیدار را گره‌گشایی از مشکلات ذی‌نفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمه‌گذاران دانست و گفت: ارایه خدمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن موجب افزایش اعتماد ذی‌نفعان می‌شود.

منبع: بیمه کوثر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار