نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهدا راه و اهداف خود را به ما سپردند

حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی» گفت: شهدا راه و اهداف خود را به ما سپردند و امروز شما مردم در رزمایش مواسات راه شهیدانی را ادامه دادید که از این جایگاه به جبهه‌های جنگ اعزام شدند و در این امتحان الهی موفق عمل کردند.
کد خبر: ۳۹۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ - 09May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد، امروز (20 اردیبهشت) در مرحله دوم رزمایش مؤمنانه در پادگان امام حسین (ع) خرم آباد، با تبریک میلاد سراسر برکت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ایشان در طول عمر سه بار ثرورت خود را تقسیم کرد و 25 بار پیاده به حج مشرف شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه وقتی از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد، ایران اسلامی به خصوص استان لرستان پا به عرصه گذاشتند و افتخار آفریدند. 

وی ادامه داد: امروز نمونه پرشکوهی از این رزمایش را مشاهده می‌کنیم، مکان و پادگان امام حسین مقر سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و این جایگاه، جایگاه شهیدان بوده که به جبهه‌های نور علیه باطل شتافتند و جان خود را در راه دین و آسایش مردم مواسات کردند.

شاهرخی بیان کرد: شهدا راه و اهداف خود را به ما سپردند و امروز شما مردم در رزمایش مواسات راه شهیدانی را ادامه دادید که از این جایگاه به جبهه‌های جنگ اعزام شدند و در این امتحان الهی موفق عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از 80 جهیزیه آماده است که نوعروسان زندگی خود را در این روز مبارک با این جهیزیه‌ها آغاز کنند، افزود: در رزمایش مواسات همراهی و اتحاد دستگاه‌های مختلف را مشاهده می‌کنیم سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام راحل، کمیته امداد، نیروهای مردمی، گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی در طول این یک ماه در حال افتخارآفرینی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در این مدت به صورت پیدا و پنهان در محله‌ها، کوچه‌ها، روستاها، بخش‌ها، شهرستان‌ها مواسات را مشاهده می‌کنیم، آنچه در اینجا دیده می‌شود، بخش کوچکی از فعالیت‌های جهادی است و روحانیت، ارگان‌های دولتی و مردمی پای کار هستند و قدردان زحمات همگان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها