مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

تلفیق برنامه‌های چهارم خرداد با عید سعید فطر در دزفول

بهزاد جولایی گفت: با تصمیم ستاد چهارم خرداد برنامه‌های متنوعی که متناسب با عید سعید فطر هستند را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا از طریق رسانه ملی تقدیم مخاطبین کنیم.
کد خبر: ۳۹۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ - 13May 2020

بحران کرونا نمی تواند ما را از انجام رسالت خطیرمان در انتشار ارزش ها محدود کند

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز به تشریح برنامه‌های چهارم خرداد، سالروز مقاومت مردم دزفول پرداخت و اظهار داشت: بحران کرونا نمی‌تواند ما را از انجام رسالت خطیرمان در انتشار ارزش‌های دفاع مقدس محدود کند.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس به ما آموخته است که برای همه کمبودها و بحران‌ها چاره بیندیشیم درست مثل زمانی که اسلحه و سیم خاردار و بسیاری امکانات اولیه نداشتیم اما با سلاح تدبیر و ایمان توانستیم بر مشکلات و کمبودها غلبه کنیم و پیروز شویم.

جولایی گفت: تهدید بحران کرونا را به فرصت تبدیل کردیم و با رویکردی جدید و نوین به استقبال برنامه های چهارم خرداد رفتیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول تصریح کرد: با تصمیم ستاد چهار خرداد برنامه‌های متنوعی که متناسب با عید سعید فطر هستند را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی افزود: دعوت از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، اجرای گروه سرود دانش آموزی، دعوت از چهره های سرشناس سینمایی و تلویزیونی، رونمایی از آثار فرهنگی و هنری دفاع مقدس و پرداختن به نقش مقاومت مردمک دزفول در دوران دفاع مقدس از جمله برنامه هایی هستند که از برنامه تلویزیونی هماهنگ شده و از طریق فضای مجازی به صورت زنده تقدیم مردم خوزستان و سراسر کشور خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار