طی پیامی؛

سرلشکر صفوی طی پیامی درگذشت دکتر غفوری را تسلیت گفت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در گذشت پزشک جهادگر دکتر علی غفوری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ - 16May 2020

سرلشکر صفوی طی پیامی درگذشت دکتر غفوری را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی در گذشت طبیب حاذق، پزشک جهادگر دکتر علی غفوری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

اِنَا لله و اِنَا الیه راجعون

خانواده مرحوم استاد فرزانه طبیب حاذق دکتر علی غفوری

سلام علیکم

خبر درگذشت استاد عالیقدر، پزشک جهادی و رزمنده دفاع مقدس دکتر علی غفوری واصل و موجب تالم خاطر گردید.

آن مرحوم استادی متعهد و بسیجی مخلصی بود و بدون تردید خدمات ایشان در طول انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و صحنه‌های جهاد و شهادت و حضور در بیمارستان‌های صحرایی و پس از آن در درمان بیماران بی بضاعت و حضور بر سر بالین بیماران با اینکه دارای مدارج بالای علمی بود از یاد‌ها فراموش نخواهد شد و دستمایه‌ای است که در آخرت ایشان را به درجات عالی خواهد رسانید.

فقدان آن فقید سعید در آستانه شهادت مولای متقیان علی (علیه السلام) ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و توسل به ائمه اطهار (سلام الله علیهم اجمعین) التیام نمی‌بخشد.

روحیه خیر خواهانه و کمک به مستمندان، زندگی سالم و پاک توام با اخلاص در عمل و حتی اختصاص بخشی از حقوق برای رسیدگی به مستمندان وی را تبدیل به انسانی برجسته نمود و علیرغم طی کردن تمامی درجات علمی و تخصصی بدون طی کردن تشریفات مرسوم در خدمت به خلق خدا سر از پا نمی‌شناخت.

اینجانب رحلت این مجاهد بسیجی در ایام شهادت حضرت امیر المومنین (علیه السلام) را به خانواده محترم و سایر بازماندگان و خصوصا جامعه پزشکی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و هم نشینی با حضرت امیر المومنین (علیه السلام) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها