جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد؛

ضرورت همراهی پایانه‌های مرزی با مرزبانی ناجا برای تحقق شعار «جهش تولید»

سردار گودرزی با تأکید بر هوشمندسازی مرزبانی گفت: پایانه‌های مرزی باید همراه و همگام با مرزبانی باشند تا بتوانیم در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید» مؤثر واقع شویم.
کد خبر: ۳۹۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ - 17May 2020

ضرورت همراهی و همبستگی پایانه‌های مرزی و مرزبانی برای تحقق شعار «جهش تولید»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه شورای عمومی ستاد مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه باید تدابیر جانشین فرمانده ناجا اجرایی و عملی شود، اظهار داشت: ظرفیت‌های گسترده و اراده سازمانی در مرزبانی وجود دارد و تدابیر و خط مشی‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی بر ضرورت هوشمندسازی مرزبانی تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌ها و بستر‌های مطلوب ارتباطی برای هوشمندسازی داریم که می‌توانیم تا پایین‌ترین رده مرزبانی از آن‌ها بهره‌مند شویم.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه قوانین جاری در مرز باید به مرزنشینان اطلاع‌رسانی شود، تصریح کرد: پایانه‌های مرزی باید همراه و همگام با مرزبانی باشند تا بتوانیم در تحقق شعار سال باعنوان «جهش تولید» مؤثر واقع شویم.

سردار گودرزی بر تقویت لایحه‌های مدیریتی مرزبانی تأکید کرد و گفت: افراد مستعد باید شناسایی و در لایحه‌های مدیریتی به‌کارگیری شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها