معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی:

روند فروپاشی اسرائیل چندین سال پیش آغاز شده است

سرهنگ پاسدار «علی حسین هاشم‌پور» گفت: روند فروپاشی اسرائیل چندین سال پیش آغاز شده است و ساکنین در سرزمین‌های اشغالی هم به این باور رسیده‌اند که اسرائیل طبل تو خالی است.
کد خبر: ۳۹۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ - 18May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «علی حسین هاشم‌پور»، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در جمع بصیرتی کارکنان سپاه امامت تبریز اظهار داشت: اسرائیل را آمریکا و انگلیس با هدف اشغالگری و تسلط در منطقه ایجاد کرده و کشورهایی همچون رژیم خبیث آل‌سعود تنها 16میلیارد دلار برای شهرک‌سازی در فلسیطن تخصیص داده است و همه هزینه‌های جنگی علیه جبهه مقاومت را عربستان می‌دهد.

وی افزود: تفکر رژیم صهیونیسمی تسلط بر منطقه است و تفکر انقلاب اسلامی آن‌ها را محصور در دیوارهای بتنی و در سرزمین‌های اشغالی کرده و با وجود ادعای گنبد آهنین توانایی مقابله با موشک‌های رزمندگان جبهه مقاومت را ندارد و اگر کشورهای منطقه بخصوص مسلمانان از تفکر انقلاب اسلامی پیروی کنند حذف اسرائیل از روی زمین بزودی محقق خواهد شد.

هاشم‌پور تصریح کرد: اسرائیل که خودش را برترین ارتش دنیا معرفی می‌کند در مقابل گروه جهادی حزب‌الله لبنان همواره تسلیم و شکست خورده است چرا که به کار خود ایمان ندارند ولی رزمندگان حزب‌الله ایمان دارند به راهی که می‌روند و می‌دانند خداوند یاریشان می‌کند.

وی در خاتمه با بیان اینکه روند فروپاشی اسرائیل چندین سال پیش آغاز شده است، ابراز داشت: مهاجرت معکوس را از اسرائیل شاهد هستیم چرا که ساکنین در سرزمین‌های اشغالی هم به این باور رسیده‌اند که اسرائیل طبل تو خالی است و هیچ‌گونه قدرتی از خود ندارد تا بتواند از منطقه اشغالی دفاع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار