بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز قدس؛

روز قدس نماد بیداری اسلامی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ - 22May 2020

روز «قدس» در جهان اسلام جلوه‌گری می‌کند / بیانیات رهبری نویدبخش پایان اسرائیل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: فلسطین سرزمین مقدس مسلمانان که سال‌ها به اشغال رژیم صهیونیستی اسرائیل درآمده است، امروز شاهد فریادهای آزادی‌خواهی و حقیقت‌طلبی است که در پرتو اندیشه‌های ناب و اسلامی امام خمینی (ره) شکل گرفته است.

آن هنگام که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با تدبیر خود آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کردند روزهای نجات و آزادی این سرزمین مظلوم و ستم‌دیده از بند استکبار جهانی و صهیونیسم کودک‌کش بر او مبیّن و روشن بود.

از این رو آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاریخ‌ساز شد و مسلمانان روزه‌دار در گوشه گوشه جهان برای آزادی قدس شریف به راهپیمایی می‌پردازند و خواهان آزادی ملت ستم‌دیده فلسطین از چنگال رژیم غاصب اسرائیل هستند.

مردم مسلمان جهان اسلام همه ساله یکپارچه و متحد برای آزادی قدس این قبله نخستین مسلمانان و رهایی مردم ستم‌دیده فلسطین یوم الله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قیام می‌کنند و در رستاخیزی استکبارستیز خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی فریاد می‌زنند.

هرچند امسال در پی شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا در سراسر جهان، مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود، اما موج‌های گسترده‌ای از خشم و انزجار ملت‌های مسلمان در قالب برنامه‌های مجازی به نمایش گذاشته می‌شود و همبستگی و همدلی مسلمانان بار دیگر در پهناور فضای استکبارستیزی تجلی می‌یابد.

بی‌شک این روز قدس است که زنده و پابرجا روز به روز باشکوه‌تر و باعظمت‌تر از گذشته با هدف برچیده شدن بساط رژیم غاصب صهیونیسم در سرزمین‌ مظلوم فلسطین و جهان اسلام جلوه‌گری می‌کند.

روز قدس که نماد بیداری اسلامی و نجات قدس و فلسطین و روز تجلی همبستگی و همدلی مسلمانان جهان و ابراز انزجار و تنفر از توطئه‌های استکبارجهانی است امسال با سخنرانی مقام معظم رهبری باشکوه‌ترین و تاریخی‌ترین روز قدس خواهد بود و کلمه به کلمه بیانات ارزشمند رهبر مسلمین جهان چنان پتک سنگینی بر سر اسرائیل و استکبار جهانی فرود خواهد آمد و نویدبخش پایان اشغالگری رژیم غاصب صهیونیسم در سرزمین فلسطین است.

ما کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همراه با موج عظیم استکبارستیزی پرقدرت‌تر از همیشه در کنار ارزش‌های‌مان می‌ایستیم و صدای فریادمان را به گوش اسرائیل غاصب خواهیم رساند. ما با دست‌های پر به میدان آمده ایم؛ با شهدای‌مان و مشت‌های‌مان را پرقدرت‌تر روانه صورت‌های شیطانی‌ و منزجر رژیم کودک‌کش اسرائیل خواهیم کرد که بوی تعفن می‌دهد و این روز قدس را که با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان تقارن پیدا کرده است، آغازی برای طریق‌القدس دیگر و فتح قدس شریف می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار