ارتش عراق 3 خودروی داعش و مخفیگاه آنها را نزدیک مرز با سوریه منهدم کرد

نیروی هوایی ارتش عراق سه خودروی داعش و مخفیگاه آنها را در صحرای الرطبه در استان الانبار نزدیک مرز با سوریه منهدم کردند.
کد خبر: ۳۹۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ - 25May 2020

ارتش عراق 3 خودروی داعش و مخفیگاه آنها را نزدیک مرز با سوریه منهدم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق روز دوشنبه از انهدام سه خودروی متعلق به تروریست‌های داعش در حملات هوایی در صحرای «الرطبه» در استان الانبار نزدیک مرز با سوریه خبر داد.

این نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد:«نیروهای هنگ مغاویر موفق شدند چند مخفیگاه زیرزمینی تروریست‌های داعش را منهدم کرده و سلاح و مواد منفجره آماده بمب گذاری شده در صحرای الرطبه را کشف و ضبط کنند».

این بیانیه افزود: «عملیات مذکور با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش انجام شد که با دو فروند بالگرد عملیات شناسایی را انجام داده و سه خودرو تروریست‌ها را زیر نظر گرفتند».

وی افزود: «یکی از خودروهای تروریست‌ها مجهز به تیربار بود و به سمت یکی از بالگردها شلیک کرد که در نتیجه آن هواپیما اندکی آسیب دید، اما به سلامت پس از انجام ماموریت به پایگاه خود بازگشت».

شهر مهم الرطبه در غرب عراق در نزدیکی مرز سوریه و گذرگاه «الولید» و همچنین 60 کیلومتری مرز اردن و عربستان واقع شده و محل اتصال مناطق غربی شهر «الرمادی» به مناطق جنوب غربی استان مانند گذرگاه الولید محسوب است.

تروریست‌های داعش از این شهر به عنوان نقطه ارتباطی گذرگاه «القائم» با مناطق جنوبی استان الانبار استفاده می‌کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها