مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست/ در اولین فرصت به حرم امام (ره) می‌رویم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا باید اجرا شود و به همین دلیل نمایندگان به حرم امام (ره) نرفتند.
کد خبر: ۳۹۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 31May 2020

مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست/ در اولین فرصت به حرم امام (ره) می‌رویمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس،‌ حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: مطابق با ماده ۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، پس از برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس نمایندگان باید در مرقد امام (ره) حضور یابند اما به دلیل کرونا امسال این اتفاق نیفتاد و از هیات رئیسه مجلس انتظار داریم این موضوع جبران شود.

وی افزود: در حال حاضر شرایط کرونایی به وضعیت خوبی رسیده به گونه‌ای که ادارات و مساجد به طور کامل باز شده است.

منتخب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در آستانه ارتحال امام (ره) هستیم و پیشنهاد بنده این است که در روزهای آینده نمایندگان مجلس یازدهم به حرم امام خمینی (ره) مشرف شوند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا مانند قانون باید اجرا شود و حرم امام خمینی (ره) بسته است و کسی به آنجا وارد نمی‌شود.

وی متذکر شد: این امکان فراهم نشد که ما به حرم امام راحل برویم اما بر سر مزار شهدای گمنام رفتیم و در اولین فرصت حتماً به حرم امام خمینی (ره) خواهیم رفت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها