دیدار جمعی از فعالان هنری و رسانه‌ای خوزستان با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور

نشست صمیمی جمعی از فعالان هنری و رسانه‌ای جبهه انقلاب خوزستان با حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ - 03June 2020

دیدار جمعی از فعالان هنری و رسانه‌ای خوزستان با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، نشست جمعی از فعالان هنری و رسانه‌ای جبهه انقلاب خوزستان با حجت‎الاسلام و المسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

این نشست که در جریان سفر حجت‎الاسلام قمی به ماهشهر و بازدید و گفت‌وگو با مردم شهرک طالقانی برگزار شد و در آن جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای خوزستان به بیان دغدغه ها و نکات خود پرداختند.

حجتپ‎الاسلام والمسلمین قمی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع فعالان توانمند استان خوزستان اظهار داشت: در طول مدتی که به این سمت منصوب شده‌ام 10 بار به خوزستان سفر کرده‌ام که چند نوبت آن برای موضوع اربعین حسینی و بقیه برای پیگیری موضوعات استان بوده است.

وی با بیان تقدیر و تشکر از مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای خوزستان این مجموعه‌های توانمند را نشانه وجود ظرفیت گسترده در این استان دانست و از مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده و «محمد شهباز» از مدیران فرهنگی و انقلابی خواست این برنامه‌ها به صورت مستمر تداوم یابد و از ظرفیت های سازمان تبلیغات برای هم افزایی استفاده شود.

در این نشست به دلیل کمبود وقت حجت الاسلام والمسلمین «عباسی اصل» مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی، «محمد کمایی» مسئول دفتر موسیقی صدا و سیمای خوزستان، «مجید منادی» مدیر خبرگزاری تسنیم در خوزستان، «اسماعیل معنوی» مسئول هنری موسسه آب و آئینه، «امین غفاری» گزارشگر تسنیم و مدیرمسئول عروج، «محمد سنگی» مسئول اوج در خوزستان، «داود مدرسیان» فعال رسانه ای، «رضا حیدری» فعال حوزه بین الملل در عرصه مهدویت و جمعی دیگر از حاضران به بیان توانمندی‌ها و دغدغه‌های استان خوزستان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار