مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان:

برگزاری اردوهای جهادی در «نورآباد» به دانشگاه های تهران محول شد

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان«نورآباد» به دانشگاه های استان تهران محول شد.
کد خبر: ۳۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ - 01February 2015

برگزاری اردوهای جهادی در «نورآباد» به دانشگاه های تهران محول شد

به گزارش سرویس استانها دفاع پرس، فریدون دارابی، مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: به دلیل عمق محرومیتها در شهرستان «نورآباد» برگزاری اردوهای جهادی در این شهرستان به ۱۵ گروه جهادی از دانشگاههای استان تهران محول شد.

وی با بیان اینکه طبق توافق به عمل آمده اردوهای جهادی دانشگاههای استان تهران طی یک برنامه پنج ساله در مناطق محروم شهرستان «دلفان» برگزار میشوند، افزود: عمق محرومیتها در شهرستان «دلفان» به حدی است که ضرورت دارد که در کنار دانشجویان جهادی این شهرستان از ظرفیت گروههای جهادی دیگر استانها نیز استفاده شود.

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه گروههای جهادی دانشگاههای استان تهران به منظور شناسایی نیازمندیها و کمبودهای مناطق محروم شهرستان «دلفان» نسبت برگزاری اردوهای شناسایی اقدام خواهند کرد، گفت: اردوهای جهادی دانشگاههای تهران در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان «دلفان» کلید میخورند.

دارابی تصریح کرد: همچنین با توجه به محرومیتهای شهرستان «دوره چگنی» و محرومیتهای شهر «سپید دشت» از توابع شهرستان خرم آباد ماموریت برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم این شهر و شهرستان به دانشجویان جهادی دانشگاه های شهرستان خرم آباد محول شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها