فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز؛

تحریم‌ها باعث نزدیکی دل‌های نیروهای نظامی و انتظامی شد/ در مقابل ابرقدرت‌های دنیا قد علم کرده‌ایم

سرهنگ پاسدار «عبدالله شادی» گفت: تحریم‌ها باعث شد دل‌های نیروهای نظامی و انتظامی به همدیگر نزدیک‌تر شده و زحمات و مجاهدت‌های رزمندگان ناجا در منظر نظر دنیا قرار گیرد.
کد خبر: ۴۰۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ - 06June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «عبدالله شادی»، فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز در دیدار با  پرسنل نیروی انتظامی ضمن همسنگر خواندن نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروهای خدوم انتظامی در صحنه های نظم و امنیت، اظهار داشت: تحریم‌های احمقانه آمریکا، هیچگاه در اراده ما برای همکاری با پلیس، تزلزلی به وجود نخواهد آورد.

شادی ادامه داد: تحریم‌ها باعث شد دل‌های نیروهای نظامی و انتظامی به همدیگر نزدیک‌تر شده و زحمات و مجاهدت‌های رزمندگان ناجا در منظر نظر دنیا قرار گیرد.

وی گفت: ما باید بدانیم که در مقابل ابرقدرت‌های دنیا قد علم کرده‌ایم و این نشان از رشد ماست و اینکه دشمن زبون در میدان مبارزه به گوشه رینگ رانده شده و افول استکبار جهانی ناشی از ظهور انقلاب اسلامی ایران بوده است.

فرمانده سپاه غدیر تبریز بیان کرد: این انقلاب دارای اهمیت بین‌المللی و جهانی است و با صدور انقلاب، رفته‌رفته به تعداد ممالک ضد استکباری در سرتاسر جهان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار