نماینده ولی فقیه در مازندران:

رزمایش «کمک مومنانه» با وحدت و جدی گرفتن حرف رهبر انقلاب اسلامی محقق شد

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه وجود اختلاف و تفرقه حکیمانه نبوده و آسیب‌زاست، به لزوم وحدت تأکید کرد و برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» را حاصل وحدت مسئولین و جدی گرفتن حرف رهبر انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۴۰۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ - 11June 2020

رزمایش «کمک مومنانه» حاصل وحدت و جدی گرفتن حرف مقام معظم رهبری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه تحقق شعار سال «جهش تولید» با بیان اینکه شعار سال بسیار حکیمانه و جدی است، اظهار داشت: انتخاب این عنوان نشان دهنده این است که کشور در تولید دچار ضعف بوده و مسئولین باید برای عملیاتی شدن آن اقدام جدی انجام دهند.

این مسئول افزود: هدف جلسه رفع موانع برای شعار سال است و همه مسئولان باید در میدان باشند و در صورت رفع موانع ماشین تولید به راه خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه وجود اختلاف و تفرقه حکیمانه نبوده و آسیب‌زاست، به لزوم وحدت تأکید کرد و برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» را حاصل وحدت مسئولین و جدی گرفتن حرف رهبر انقلاب اسلامی دانست.

محمدی لائینی از استاندار به عنوان بازوی اجرایی یاد کرد و افزود: جامعه هدف ما همه سازمان‌های دولتی و غیردولتی، تولیدکنندگان و اصناف هستند و باید برای رفع مشکلات از دو منظر دولتی و مردمی اقدام صورت گیرد.

وی افزود: مجلس در سال ۹۴ پیگیر موانع بود و ما باید بر اساس اسناد بالادستی و چشم انداز سال ۱۴۰۴ حرکت کنیم.

«منصورعلی زارعی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار سال نشان داد دغدغه رهبر معظم انقلاب بعد از چند سال همچنان بحث تولید است.

«هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز مردمی کردن اقتصاد مقاومتی را رمز موفقیت دانست و بر لزوم ورود بسیج در این عرصه و حمایت معنوی از مدیران تولیدی تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار