کاروان سلامت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ایستگاه شوشتر رسید

کاروان سلامت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای همکاری در بیماریابی فعال و نمونه‌گیری از افراد مشکوک به ویروس کرونا وارد شهرستان شوشتر شد.
کد خبر: ۴۰۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ - 14June 2020

کاروان سلامت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ایستگاه شوشتر رسید

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز،  «نایب فدایی» معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاروان سلامت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای همکاری در بیماریابی فعال و نمونه‌گیری از افراد مشکوک به ویروس کرونا وارد شوشتر شده است.

وی افزود: این کاروان به مدت یک هفته در مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو شهری واقع در خیابان طالقانی، درب روبروی مسجد آل طیب مستقر خواهد بود و روزانه تا ۸۰ مورد نمونه گیری انجام می‌دهد.  

فدایی گفت: همکاران ما در مرکز ۱۶ ساعته خدمات سرپایی کرونا نیز روزانه حدود ۱۲۰ مورد نمونه‌گیری انجام می دهند که با توجه به فعالیت کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شاهد سرعت بیشتر خدمات رسانی به همشهریان، کاهش ازدحام جمعیت  و تکریم مراجعان خواهیم بود. 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر ادامه داد: از ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر و فرماندار شهرستان برای هماهنگی برای حضور این کاروان، تشکر می کنم و امیدوارم با همراهی مردم فهیم شهرستان شوشتر بتوانیم گام های مثبتی در راستای خدمتگزاری به مردم برداریم.

ویروس کرونا از اوایل اسفند پارسال در خوزستان شیوع، و از اوایل اردیبهشت امسال شدت گرفته به گونه‌ای که اکنون خوزستان جزو استان‌های وضعیت قرمز در بحث کرونا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار