امام جمعه بندر دیر:

سلامت دستگاه قضا باید همیشه مورد تاکید قرار گیرد

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: برای اینکه اعتماد مردم بیشتر شود، باید سلامت دستگاه قضا همیشه مورد تاکیدقرار گیرد و با عناصری که فاسد نیستند اما بداخلاق و برخورد انسانی ندارند، برخورد و در گزینش‌ها و عنصر نیروی انسانی سالم دقت شود.
کد خبر: ۴۰۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ - 19June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بندر دیر امروز (جمعه) در پیام صوتی اظهار داشت: با وجود تلاش مجموعه بهداشت و درمان اما به دلیل رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا رو به افزایش است و کنترل این ویروس فقط در گرو اراده و عمل مردم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی گفت: پایبندی مردم به رعایت اصول بهداشتی به عنوان تنها راه مقابله با ویروس کرونا ضروری است.

امام جمعه بندر دیر ضمن تبریک هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد: برای سالم سازی دستگاه قضا، رفع مشکل تولید، بازگشایی واحدهای تولیدی و حل مشکل کارگران، مبارزه با فساد اقتصادی و دانه درشت‌ها، ابلاغ قانون جرم سیاسی، زمین و کوه‌خواری قدم های خوبی است که از زمان تصدی رئیس جدید قوه قضاییه صورت گرفته‌است.

حسینی ادامه داد: برای اینکه اعتماد مردم بیشتر شود، باید سلامت دستگاه قضا همیشه مورد تاکیدقرار گیرد و با عناصری که فاسد نیستند اما بداخلاق و برخورد انسانی ندارند، برخورد و در گزینش‌ها و عنصر نیروی انسانی سالم دقت شود.

وی با اشاره به روز تبلیغ و اطلاع رسانی و تأسیس تبلیغات اسلامی گفت: مبلغان با هم‌افزایی با یکدیگر و شناخت دقیق برنامه دشمن و تجهیز به سلاح علم و شناخت مخاطب در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برخیزند و به جدیت تمام به شبهات آنها پاسخ دهند.

حسینی گفت: عامل موفقیت روحانیت و مبلغان دینی، اخلاص و انگیزه الهی و ساده زیستی و هماهنگی بین عمل و گفتار مبلغان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار