اعلام برنامه‌های حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در دهه کرامت

برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ایام دهه کرامت اعلام شد.
کد خبر: ۴۰۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ - 21June 2020

اعلام برنامه‌های حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در دهه کرامتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ایام دهه کرامت اعلام شد.

مرکز آموزش قرآن آستان در این ایام به برپایی محفل ویژه انس با قرآن کریم باحضور قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم می‌پردازد. این محافل از برخی شبکه‌های تلویزیونی و مجازی برای عموم علاقه‌مندان پخش می‌شود. همچنین برگزاری مسابقات فرهنگ، قرآنی با موضوع دهه کرامت از دیگر برنامه‌های مرکز قرآن کریم آستان مقدس در ایام دهه کرامت است.

مسابقه دل‌نوشته به حضرت حمزه بن موسی‌الکاظم از دیگر برنامه‌های ایام دهه کرامت است که توسط اداره‌کل برنامه‌های فرهنگی، آموزشی حرم برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحات آستان در فضای مجازی در این مسابقه شرکت کنند.

برنامه سخنرانی و مدیحه‌سرایی هم از برنامه‌های ثابت آستان در این ایام است که به همراه احادیث منتخب دهه کرامت در فضای مجازی منتشر خواهند شد.

به دلیل شیوع کرونا اداره کل ارتباطات و روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در این ایام با پخش زنده برنامه‌ها تلاش گسترده‌ای برای ایجاد ارتباط عموم مردم با آستان از راه دور خواهد داشت. همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا توسط خادمان، اطلاع‌رسانی و پیام‌‌رسانی مناسب برای مخاطبان در شبکه اجتماعی، انعکاس برنامه‌ها و برگزاری برخی مسابقات فرهنگی و مجازی از دیگر برنامه‌های اداره ارتباطات آستان است.

مسابقه سایه‌های کرامت از دیگر برنامه آستان سید‌الکریم در ایام دهه کرامت است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه به سایت آستان مقدس مراجعه کنند. این مسابقه از اول تا ۱۵ ماه ذی‌القعده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار