مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

احداث پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیازمند عزم همگانی است

سرهنگ «امیرعباس آسمند» احداث پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را نیازمند عزم همگانی مسئولان استانی دانست و گفت: در این زمینه، نیاز به همکاری فرماندهان نظامی و انتظامی استان بیشتر احساس می‌شود.
کد خبر: ۴۰۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ - 02July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندهان نظامی و انتظامی استان اظهار داشت: اوایل اردیبهشت 99، نشست گرامی‌داشت چهلمین سالروز دفاع مقدس تشکیل و کمیته‌های 9گانه ذیل ستاد مشخص شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بازه زمانی اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالروز دفاع مقدس را از سوم خرداد تا پایان سال عنوان کرد.

آسمند به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اشاره داشت و عنوان کرد: در خصوص محل اجرای این پروژه مشکلاتی وجود داشت که با تدبیر معاونین عمرانی و سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرعامل وقت شرکت آب منطقه‌ای، این مشکلات برطرف شد.

وی بیان کرد: شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج نیز برای پیشبرد پروژه مرکز فرهنگی، قول مساعد دادند که در زمینه تامین امکانات موردنیاز همکاری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تنها چند استان کشور از جمله استان ما فاقد مرکز فرهنگی دفاع مقدس هستند، گفت: برای ایجاد این پروژه، نیاز به همکاری فرماندهان نظامی و انتظامی استان بیشتر احساس می‌شود.

آسمند به پروژه دانشنامه استانی دفاع مقدس اشاره داشت و بیان کرد: در این زمینه با دانشگاه یاسوج قرارداد منعقد شده که با همکاری اساتید برجسته، در این حوزه و اسناد دفاع مقدس کار را به اتمام برسانند.

وی جمع‌آوری اسناد را از ملزومات تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس عنوان و ابراز کرد: متاسفانه برخی ادارات برای همکاری در جمع‌آوری اسناد دوران دفاع مقدس، هیچ اراده و همتی ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار