ارتش سوریه راه عبور کاروان‌های نظامیان آمریکایی در غرب الحسکه را سد کرد

پست‌های ایست و بازرسی در سه روستا غرب استان الحسکه امروز مانع عبور کاروان‌های نظامیان آمریکایی از این مناطق شدند و آنها را وادار کردند به پایگاه‌هایشان بازگردند.
کد خبر: ۴۰۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ - 11July 2020

ارتش سوریه راه عبور کاروان‌های نظامیان آمریکایی در غرب الحسکه را سد کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پست‌های ایست و بازرسی ارتش سوریه در غرب استان «الحسکه» راه عبور کاروانی از خودروهای زرهی نیروهای نظامی اشغالگر را سد کرده و آنها را مجبور کردند به همان پایگاه‌های غیرقانونی خود در این استان بازگردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، پست‌های ارتش سوریه مانع عبور خودروهای نظامیان اشغالگر آمریکایی از روستاهای «الیباط»، «تل شامیران» و «منسف تحتانی» در غرب استان الحسکه شدند و آنها را وادار کردند به همان جایی که بودند، بازگردند.

پست بازرسی ارتش سوریه روز جمعه هم راه عبور خودروهای زرهی نظامیان آمریکایی را در روستای منسف تحتانی از توابع شهرستان تل تمر را سد و آنها را وادار به عقب نشینی کرد.

ساکنان روستاها و شهرک‌های الحسکه با پشتیبانی از نیروهای ارتش سوریه تاکنون بارها مانع عبور کاروان‌های نظامیان آمریکایی از مناطق نزدیک به پایگاه‌های غیرقانونیشان شده‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار