فرمانده ناجا تأکید کرد؛

بکارگیری بهترین نیرو‌های پلیس در «کوپ»/ معاضدت قضائی و حمایت از کارکنان از اولویت‌های ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بکارگیری حرفه‌ای‌ترین، چابک‌ترین و بهترین نیرو‌های پلیس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها گفت: معاضدت قضائی و حمایت کامل از کارکنان ناجا که در جریان مأموریت دچار مشکل می‌شوند، همواره مورد تأکید است.
کد خبر: ۴۰۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ - 14July 2020

بکارگیری حرفه‌ای ترین، چابک‌ترین و بهترین نیرو‌های پلیس در کوپ/ معاضدت قضائی و حمایت از کارکنان از اولویت‌های ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جمع معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی، اظهار داشت: اثربخشی و افزایش بهره‌وری کلانتری‌ها در راستای کلانتری تراز انقلاب اسلامی همواره یکی از اولویت‌های ناجا بوده است.

وی از کلانتری‌ها به‌عنوان پیشانی و ویترین نیرو‌های مسلح و نظام نام برد و افزود: نظارت بر کلانتری‌ها و اصلاح فرایند انجام کار و توجه به تعالی و استانداردسازی رفتار کارکنان موجب ارتقاء شاخص‌های رضایتمندی شده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: بر اساس تحلیل داده‌های سامانه مرکز نظارت همگانی ۱۹۷، میزان رضایتمندی هموطنان از عملکرد و رفتار کارکنان کلانتری‌ها ارتقاء پیدا کرده است.

وی بر نظارت فرماندهان، معاونان و مدیران بر عملکرد کارکنان، وضعیت محیطی، تجهیزات و امکانات کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تأکید و تصریح کرد: خلأهایی وجود دارد که باید مشکلات و نقاط ضعف احصاء و پس از آسیب‌شناسی صحیح در جهت رفع آن اقدام شود.

فرمانده ناجا گفت: کارکنان کلانتری‌ها نباید تصور کنند که به آن‌ها توجهی نداریم؛ بر همین اساس باید نظارت‌ها قوی و مستمر انجام شود تا بتوانیم مأموریت‌های محوله را به نحو مطلوب انجام دهیم.

سردار اشتری بر بکارگیری حرفه‌ای‌ترین، چابک‌ترین و بهترین نیرو‌های پلیس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: معاضدت قضائی و حمایت کامل از کارکنان ناجا که در جریان مأموریت دچار مشکل می‌شوند، همواره مورد تأکید است و معاونت حقوقی ناجا بایستی با جدیت و حساسیت بیشتری این مأموریت مهم را دنبال کند تا نیرو‌ها دچار یأس و ناامیدی نشوند؛ البته برنامه‌ریزی مناسب برای اقدامات کوپ (کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها) مستلزم نظارت و شناخت کافی است تا بدانیم برای اولویت و ضرورت‌ها چگونه تصمیم بگیریم.

فرمانده ناجا بر بکارگیری تجهیزات نوین و فناوری در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و مراکز انتظامی تأکید و عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های پژوهشی و دانشگاهی در راستای ارتقاء کیفیت تجهیزات در اختیار کلانتری‌ها بهره ببریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار