دعوت آیت الله نوری همدانی از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن، این مهم را نشانه وفاداری مردم به نظام، ولایت فقیه و ارزش های والای انقلاب دانست.
کد خبر: ۴۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ - 08February 2015

دعوت آیت الله نوری همدانی از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از عموم مردم برای حماسه آفرینی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

 وی تاکید کرد: ما از انجایی که این انقلاب شکوهمند را زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) می دانیم، با یک دید معنوی به راهپیمایی 22 بهمن می نگریم.

 حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که این انقلاب اسلامی امید همه مستضعفان و مسلمانان جهان است، اضافه کرد: همه باید به جهت تقویت این نظام ولایی و ابراز برائت از دشمنان کینه توز اسلام ناب و ابراز وفاداری به نظام اسلامی و ولایت فقیه باشکوه تر از سالیان قبل در راهپیمایی شرکت کنند.

 این مرجع تقلید حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را نشان دهنده عزت، اقتدار و نماد وحدت و همبستگی ملت دانست و تصریح کرد: زن و مرد، پیر و جوان همه باید با شور و شعور و با خروش همیشگی در راهپیمایی شرکت کنند تا این حضور نمایش قدرت و عظمت اسلام و انقلاب و اعلان انزجار از مستکبران و ایادی انها باشد.

 حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به شرایط حساس منطقه و کشور تاکید کرد: در شرایط امروز لازم است که همگان با حفظ وحدت و همبستگی حضوری حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی داشته باشند و حمایت خود را از انقلاب، ولایت فقیه و آرمان های والای نظام نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار