برگزاری جلسه هیات امنای شهدای گمنام لاهرود

جلسه هیات امنای شهدای گمنام لاهرود با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و امام جمعه لاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ - 16July 2020

برگزاری جلسه هیئت امنای شهدای گمنام لاهرود با حضور مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز (پنجشنبه) جلسه هیات امنای شهدای گمنام لاهرود با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و امام جمعه لاهرود در محل دفتر امام جمعه این بخش برگزار شد.

در این جلسه، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 250 عنوان برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده است که تکمیل حرم‌های مطهر سراسر استان از جمله آنهاست.

وی عنوان کرد: شعار محمری امسال «ما قوی هستیم» است که در این سال با اتکا به این شعار محور خاطرات 11 هزار رزمنده نماد قدرت ایران اسلامی را جمع آوری و ثبت و ضبط خواهیم کرد.

واحد افزود: هیات امنای شهدای گمنام موظف به برگزاری منظم جلسات هیات امنا و تشریح وظایف اعضا است که پی‌گیری اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل حرم‌ها از مهم‌ترین وظایف این تشکل است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع  مقدس استان اردبیل در ادامه از اتمام ساخت تمامی حرم‌های شهدای گمنام سراسر استان خبر داد و گفت: حرم شهدای گمنام لاهرود تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

در ادامه این جلسه «عادل نادری» بخش دار لاهرود در خصوص پی گیری اعتبار لازم برای تکمیل ساخت حرم شهدای گمنام لاهرود اعلام آمادگی کرد.

«غلام رضا قریشی» شهردار لاهرود نیز ضمن اعلام آمادگی مجموعه شهرداری برای تکمیل حرم شهدای گمنام لاهرود گفت: شهرداری لاهرود اطراف حرم شهدای گمنام فضاسازی مناسبی انجام خواهد داد و نسبت به تعویض تصاویر شهدا در بلوار های لاهرود اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار