مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

دعای عرفه در آستان امامزادگان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «حسینی» از برگزاری دعای عرفه و ویژه‌برنامه‌های عید غدیر در آستان مطهر امام زادگان(ع) استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 29July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سید شهاب‌الدین حسینی»، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و همچنین گرامیداشت روز عرفه، اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برنامه‌های متنوعی برای این ایام مبارک تدارک دیده است.

وی افزود: در روز عرفه، دعای شریف عرفه در جوار مطهر امام زادگان(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای آزاد و صحن امام زادگان(ع) به ویژه امام‌زاده سید‌حمزه(ع) و عون بن علی(ع) به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای عید غدیر نیز گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در برگزاری مراسمات داریم، اقدام به راه‌اندازی کاروان‌های شادی و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه غدیر و... خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از برگزاری جشن ازدواج سادات به صورت محدود خبر داد و تصریح کرد: در حوزه معیشتی و ازدواج جوانان نیز برنامه‌هایی داریم و با همکاری صدا و سیما و سایر مراکز جشن ازدواج سادات به صورت محدود در ایام غدیر برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به برگزاری «شب شعرخوانی غدیر» در فضای آزاد امام‌زادگان(ع) با همکاری جامعه سادت، ابراز داشت: علاوه بر آنچه گفته شد، برنامه‌های متنوعی در قالب "جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی" در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها