رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

تجهیز مأموران راهنمایی و رانندگی فاتب به دست‌افزارهای ثبت جریمه رانندگی

سردار محمدحسین حمیدی از تجهیز مأموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به البسه دوربین‌دار، دست‌افزارهای ثبت جریمه رانندگی و دستگاه ثبت کروکی تصادفات به صورت الکترونیک تا شش ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۲ - 02August 2020

تجهیز ماموران راهنمایی و رانندگی فاتب به دست‌افزارهای ثبت جریمه رانندگیسردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص تجهیز مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به دست‌افزار ثبت جریمه رانندگی و البسه دوربین‌دار اظهار داشت: البسه دوربین‌دار و دست‌افزار ثبت جریمه رانندگی با عنوان سامانه «سپهر» در دستور کار پلیس است.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به دنبال این است که قبض‌های جریمه کاغذی جمع‌آوری شود؛ همچنین با هوشمندسازی پلیس کروکی‌های کاغذی جمع‌آوری و این کار به صورت هوشمند ثبت خواهد شد.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته امروز دست‌افزارهای ثبت جریمه در اختیار بخش‌ زیادی از مأموران قرار گرفته است و تا شش ماه آینده همه مأموران به این دست‌افزارها مجهز خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب همچنین در خصوص الحاق تجهیزات و خودروهای جدید به پلیس راهور فاتب گفت: الحاق تجهیزات و خودرو‌ها جزئی از روش‌های جاری است و به یگان‌های ناجا اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار