مهلت ارسال اثر به دوسالانه «دستان۱» تمدید شد/ تغییر زمان نمایشگاه

انجمن حمایت از کودکان کار و دبیرخانه دوسالانه‌ «دستان۱» اعلام کرد مهلت ارسال اثر به این دوسالانه تا ۱۵ آبان تمدید شد و زمان برپایی نمایشگاه نیز تغییر کرد.
کد خبر: ۴۰۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ - 02August 2020

مهلت ارسال اثر به دوسالانه «دستان۱» تمدید شد/ تغییر زمان نمایشگاهبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، عکس و کاریکاتور «دستان ۱»، دبیرخانه و اعضای شورای سیاست‫گذاری دوسالانه «دستان» طی بیانیه‌ای، مهلت ارسال اثر به این دوسالانه را تا ۱۵ آبان تمدید کردند.

همچنین زمان برپایی نمایشگاه آثار دوسالانه «دستان» که تا پیش از این قرار بود ۲۰ تا ۲۶ مرداد در فرهنگسرای نیاوران باشد، به ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ تغییر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«انجمن حمایت از کودکان کار و دبیرخانه دوسالانه «دستان» ضمن قدردانی از همراهی و هم‫دلی هنرمندانی که با ارسال آثارشان حمایت خود را برای محو پدیده‌ی کار کودک اعلام کردند، به اطلاع می‫رساند، با توجه به شرایط محدود کننده و خارج از کنترل این روزهای‫مان مبنی بر محدودیت در گردهمایی‫ها و مجامع عمومی به دلیل شیوع ویروس «کرونا»، با هماهنگی فرهنگسرای نیاوران مقرر شد، برگزاری نمایشگاه با همان شرایط قبل به تاریخ ۱۳ تا ۲۰ آذرماه ۱۳۹۹ منتقل شود.

تاکنون در بخش پوستر از ۱۹۲ هنرمند ۳۸۹ اثر، بخش عکس از ۸۵ هنرمند ۳۴۶ اثر و در بخش کاریکاتور از ۱۰۶ هنرمند ۲۷۸ اثر به دست‌مان رسیده که با توجه به استقبال همه جانبه‫ هنرمندان گرامی از فراخوان، بی‫شک سرمایه‫ای بی‫قیمت است.

با توجه به درخواست‫‌های پیاپی هنرمندان عزیزِ بازمانده از مهلت ارسال آثار، شورای سیاست‌گذاری دوسالانه به اتفاق آرای اعضا، تصمیم بر تمدید زمان مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۱۵ آبان‌ گرفت که فرصتی هم برای بازماندگانِ از تحویل آثار ایجاد شود.

امید که تمام تلاش‫‌های همکاران دوسالانه‌ی «دستان» که دغدغه‫‌شان دیده شدن و توجه جامعه به پدیده‫‌ی کار کودک است، به ثمر نشیند و با افتخار روزی را شاهد باشیم که هیچ کودکی مجبور به کار اجباری و بازمانده از فرصت برابر برای آموزش، تحصیل و بالندگی نباشد.

برای صبوریتان سپاسگزاریم.»

اولین دوسالانه پوستر، عکس و کاریکاتور «دستان ۱» که با هدف حمایت از حقوق کودکان به دبیری محمدحسین عناصری ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها