با هدف افزایش مهارت‌های کودکان صورت گرفت؛

انتشار مجموعه پنج جلدی «خودم داستان می‌خوانم» در مدرسه

مجموعه پنج جلدی «خودم داستان می‌خوانم» با هدف افزایش مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیدن و سخن گفتن کودکان سال‌های نخست دبستان از طرف انتشارات مدرسه روانه بازارنشر شد.
کد خبر: ۴۰۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ - 03August 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌‎پرس، «دعوت از خرگوش ناقلا»، «سطل چسب خرگوش ناقلا»، «خرگوش گنده» ، «سوسیس‌های خرگوش ناقلا»، «گنج خرگوش ناقلا» عناوین مجموعه «خودم داستان می‌خوانم» هستند. این مجموعه، داستان خرگوش ناقلا و سه حیوان دیگر است که توسط مهدی ضرغامیان بر اساس متنی از انید بلیتون ترجمه و باز‌آفرینی شده است.

«خودم داستان می خوانم» علاوه بر داستان‌خوانی سعی دارد با تمرینات متنوعِ مرتبط با داستان مانند پرسش‌های شفاهی و کتبی، درک معنای لغات فارسی، ترکیب بندی، جمله سازی، نمایش نامه نویسی، خلاصه نویسی چهار مهارت عنوان شده را در کودکان تقویت کند.

انتشار مجموعه پنج جلدی «خودم داستان می‌خوانم» در مدرسه

همچنین در پایان هر یک از جلدها نقابی از شخصیت‌های داستان کشیده شده است که کودکان می‌توانند به کمک آنها نمایش‌نامه نوشته شده را اجرا کنند.

مجموعه پنج جلدی «خودم داستان می‌خوانم» با صفحات مصور و اندازه خشتی در فروشگاه‌های سراسر کشور و فروشگاه آنلاین پخش مدرسه https://pakhshmadreseh.ir/ در دسترس مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها