مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

تبلیغات محیطی و اجتماعی شهدا در جامعه باید بیشتر شود

«مهدی قدرتی» گفت: تبلیغات محیطی شهدا را با برنامه‌های همچون دیدار و تکریم خانواده شهدا، برگزاری یادواره‌ها در دستور کار قرار دهیم تا حضور شهدا در جامعه پررنگ‌تر شود.
کد خبر: ۴۰۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ - 04August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «مهدی قدرتی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان در دیدار با سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: خط شهدا و مسیر شهدا همواره راهگشا است و در هر جا که باشد دارای برکاتی است.

وی با اشاره به تجربیات خود از برگزاری کنگره و جلسات شهدا در دانشگاه‌ها و ادارات، افزود: اگر برای شهدا قدمی بردارید شهدا خودشان تمام مسیر را کمک خواهند کرد.

قدرتی با بیان اینکه کاری که برای شهدا باشد زیبا و اثرگذار است، تصریح کرد: اسم و فرهنگ شهدا راهگشای بسیاری از جوانان بوده و زندگیشان را متحول کرده است.

این مسئول به فرهنگ سازی عمومی شهدا اشاره و افزود: شهدا نباید برای قشر خاصی باشد وظیفه ما معرفی شهدا به تمام اقشار جامعه است، برای این هدف باید تبلیغ اجتماعی انجام شود.

وی با اشاره به کنگره 6 هزار و 300 شهید استان که نیاز به جلسات متعددی دارد تا خروجی آن مشخص باشد، گفت: یک کنگره نیاز به برنامه‌ریزی های خاص دارد و باید بصورت مستمر برگزار شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان با استناد به آیه شریفه بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ که شهدا زنده‌ هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند بیان داشت: شهید گمنامی که بعد از سی سال به وطن باز می‌گردد انگار زنده است و با ورودش برکات زیادی به همراه دارد.

قدرتی با بیان اینکه حضور شهدا در جامعه باید همگانی شود چرا که بسیاری از خانم ها و دانشجویان با شهدا مسیر زندگیشان عوض شده است، گفت: تبلیغات محیطی شهدا را با برنامه های همچون دیدار و تکریم خانواده شهدا، برگزاری یادواره‌ها در دستور کار قرار دهیم تا حضور شهدا در جامعه پررنگ تر شود.

این مسئول به دانشنامه دفاع مقدس لرستان که کار بسیار زیبایی است اشاره کرد و متذکر شد: قسمت پژوهشی سازمان ما که متشکل از ائمه جمعه هستند و اساتید دانشگاه با روحیه جوان و انقلابی در جهت تهیه هر چه بهتر این دانشنامه کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهدا در جامعه باید همگانی شود، بیان داشت: گاها اطلاعات مبلغین در راستای معرفی شهدا به جامعه فقیر است، رزومه کاملی از شهدای استان لرستان به منظور غنی‌تر کردن افزایش سطح  مبلغین به ما بدهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار