مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در بوشهر

سرهنگ «علیرضا غریبی» ضرورت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهر را برشمرد و گفت: در این مرکز فرهنگی می‌توان مهمترین آثار هنری در حوزه حماسه‌های ارزشی را در اختیار عموم مردم قرار داد.
کد خبر: ۴۰۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 04August 2020

هنر تا زمانی که رنگ و بوی الهی دارد مقدس و قابل احترام است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز از ۲ عنوان کتاب «در سوگ سردار دلها»، «آن روز به یاد ماندنی» و ۲ پوستر فراخوان جشنواره شعر «حماسه دریا» و جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون» همزمان با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در حوزه هنری بوشهر رونمایی شد.

سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در حوزه هنر خداوند یک هنرمند است و هنری که زیبا خلق می شود قابل احترام است.

وی با بیان اینکه باید حق شهدا و خانوده آنها را ادا کرد گفت: هنر تا زمانی که رنگ و بوی الهی دارد مقدس و قابل احترام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خدا است افزود: باید زیباترین هنر تاریخ را اختیار مردم قرار داد.

غریبی با اشاره به برنامه ها و روزشمار 40 سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند در قالب 43  هفته خاطرنشان کرد: شش کمیته فرهنگی و هنری، اطلاع رسانی و فضای مجازی، بانوان، تولید محتوا، ایثارگران و روحانیون ویژه چهل سالگی دفاع مقدس تشکیل شده است.

وی تاثیر و ضرورت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان را برشمرد و تصریح کرد: در این مرکز فرهنگی می توان مهمترین آثار هنری در حوزه حماسه های ارزشی را در اختیار عموم مردم قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها